جمعه 8 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

پنج سال "رايحه خوش خدمت" در ورزش ايران، فرامرز کوشان

ورزش ايران پنج سال پس از حاکميت مطلقه دارودسته‌ی احمدی‌نژاد و گسترش "رايحه خوش خدمت‌شان" در بحرانی‌ همه‌جانبه به‌سرمی‌برد. راه پايان اين بحران و تغيير اصولی در مديريت، برنامه‌ريزی و اجرای پروژه‌های ورزشی، از راه حل بحران عمومی کشور جدا نيست  ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

باشگاه پرسپوليس به رأی کميته‌ انضباطی اعتراض کرد، ايسنا

باشگاه پرسپوليس نسبت به حکم صادره از سوی کميته انضباطی فدراسيون فوتبال که پس از بازی اين تيم برابر تراکتورسازی تبريز صادر شده است، اعتراض ‌کرد.

به گزارش ايسنا؛ باشگاه پرسپوليس اعلام کرد که اين باشگاه نسبت به حکم صادره از سوی کميته‌ی انضباطی اعتراض دارد و درخصوص اتفاقات بازی اول اين تيم در ليگ دهم خود را در جايگاه شاکی می‌داند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سايت باشگاه پرسپوليس در اين باره نوشته است:علی‌رغم اينکه اين باشگاه در اين بازی به عنوان ميزبان انتظار بهره‌برداری از مزايای ميزبانی را داشت اما برخورد و حرکات تحريک‌آميز هواداران منتسب به تراکتورسازی از همان ابتدا جو مسموم و غيرقابل انتظاری را در ورزشگاه به وجود آوردند تا حدی که در برخی صحنه‌ها به تحريک هواداران پرسپوليس انجاميد و متأسفانه شاهد صحنه‌های تأسف‌باری از جمله هجوم بطری‌ها و ديگر اشيای هواداران منتسب به تراکتورسازی هنگام ورود تيم پرسپوليس به زمين بوديم. صحنه‌هايی که در ورزشگاه‌ها کمتر شاهد آن هستيم که تيم ميزبان مورد تعدی واقع شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016