شنبه 23 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهدوي كيا: نكونام لطف دارد، اما ديگر به تيم ملي باز نمي‌گردم - ايران در جام ملت‌ها اصلا كار راحتي ندارد، ايسنا

مهدي مهدوي كيا گفت: تيم ملي فوتبال در جام ملت‌ها كار سختي دارد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، هافبك تيم فوتبال استيل آذين درخصوص شرايط بنفش پوشان تهراني براي ديدار مقابل استقلال در هفته‌ي چهارم ليگ برتر اظهار كرد: خوشبختانه تيم‌مان اكنون در شرايط خوبي قرار دارد و ما با هفت امتياز در بالاي جدول هستيم.اين هفته بازي حساسي مقابل استقلال داريم كه اميدوارم مثل ديدار فصل قبل در جام حذفي بازي خوب و زيبايي انجام دهيم و بتوانيم سه امتياز اين مسابقه را كسب كنيم.

مهدوي كيا در مورد حساسيت اين بازي اضافه كرد: هر بازي از اهميت خاص خود برخوردار است. اين بازي نيز مثل ساير بازي‌ها سه امتياز دارد. اما هميشه ديدار با تيم‌هاي بزرگ و پرطرفدار سخت است و پيروزي در مقابل استقلال مي‌تواند روحيه‌ي ما را خيلي بالا ببرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




هافبك 32 ساله‌ي استيل آذين درخصوص استقلال نيز گفت: استقلال هم تيم خوبي است كه مهره‌هاي بسيار خوبي را نيز دارد. آن‌ها امسال كمي تغيير و تحولات در تيم‌شان داشته‌اند اما استقلال هميشه استقلال است و من اميدوارم بازي تماشاگرپسندانه‌اي را از دو تيم شاهد باشيم.

هافبك سال‌هاي دور پرسپوليس در مورد مشكل كمبود دفاع در تيم استيل آذين گفت: ما مشكلي در پست دفاع وسط داشتيم كه با مصدوميت كاظم برجلو پيش آمد و به دليل اين كه جايگزيني براي او نداشتيم از كريمي استفاده كرديم كه علي نيز در اين دو بازي بسيار خوب كار كرد. به هر حال ما با كمبود بازيكن در پست دفاع مواجه هستيم كه چاره‌اي نداريم و بايد با اين شرايط بسازيم. اميدوارم مصدوميت برجلو نيز به زودي برطرف شود، در غير اين صورت بايد ديد كادر فني براي بازي‌هاي بعد چه تصميمي مي‌گيرد.

مهدي مهدوي كيا در ارتباط با كم بودن تماشاگران بازي‌هاي استيل آذين نيز گفت: به طور كلي وجود تماشاگران زياد براي هر تيمي خوب است و باعث مي‌شود شور و هيجان خاصي به بازي داده شود. البته از آن طرف هم سبب وارد آمدن استرس به آن تيم مي‌شود. من اميدوارم تيم‌مان در بازي‌هاي بعد قادر به جذب تماشاگران بيشتري باشد اما به هر حال ما با توجه به برنامه‌ريزي‌هايي كه داشته‌ايم و مهره‌هايي كه جذب كرده‌ايم يكي از مدعيان اصلي قهرماني هستيم.

مهدوي كيا همچنين درخصوص اين گفته‌ي جواد نكونام كه او و كريمي بايد به تيم ملي بازگردند، خاطرنشان كرد: جواد به من لطف دارد و از دوستان خوب من است، اما من تصميم خود را گرفته‌ام و مي‌خواهم فضا براي جوان‌ترها باز بماند و ديگر به تيم ملي باز نمي‌گردم.

وي در ادامه در مورد شرايط اين روزهاي تيم ملي نيز گفت: نظر خاصي راجع به تيم ملي ندارم چرا كه از شرايط اين تيم به دور بوده‌ام. اما فكر مي‌كنم كه تيم ملي تا آغاز جام ملت‌ها بايد بازي‌هاي تداركاتي خوبي را به ويژه با تيم‌هاي بزرگ برگزار كند چرا كه در حال حاضر همه‌ي تيم‌هاي آسيايي پيشرفت محسوسي داشته‌اند و در حال بهتر شدن هستند. به نظر من با وجود تيم‌هايي چون استراليا، كره و ژاپن كار براي تيم ملي سال به سال سخت‌تر مي‌شود. اين وظيفه‌ي فدراسيون است كه بازي‌هاي تداركاتي خوبي را تدارك ببيند. ما در جام ملت‌ها اصلا كار راحتي نداريم.

هافبك سابق تيم‌هاي هامبورگ و بوخوم آلمان در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر اينكه اكنون چه پيشنهادي براي وحيد هاشميان در مورد ادامه‌ي فوتبالش دارد، تصريح كرد: وحيد يك بازيكن بااخلاق و حرفه‌اي و دوست خيلي خوب من است و ما هميشه با هم در تماس هستيم. اما من فكر مي‌كنم كه اين يك موضوع شخصي است و من نمي‌توانم در كار وحيد دخالت كنم كه آيا به ايران بيايد يا نيايد. خود او بهتر از هر كسي مي‌تواند تصميم بگيرد كه آيا به فوتبالش ادامه دهد يا كلا به كار مربي‌گري روي بياورد.

مهدوي كيا همچنين در رابطه با درگيري لفظي علي دايي و محمد مايلي كهن گفت: من به اين مسائل كاري ندارم و در كار آنها نيز دخالت نمي‌كنم.

مرد سال فوتبال آسيا در سال 2003 در مورد دوري‌اش از فوتبال آلمان و اينكه آيا دلش براي آلمان تنگ شده يا نه به خبرنگار ايسنا گفت: من بعد از 11 سال در بوندس ليگا حضور ندارم اما قطعا امسال بازي‌هاي آلمان را دنبال مي‌كنم چرا كه يكي از بهترين ليگ‌هاي دنياست و سال به سال هم بهتر مي‌شود. من از زماني كه به ايران آمده‌ام دلم براي آلمان تنگ شده اما فكر مي‌كنم 11 سال بازي در آلمان كافي بود و شرايط به گونه‌اي بود كه بايد برمي‌گشتم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016