جمعه 22 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کفاشيان: فيفا می‌گويد کلاه گشاد بر سر دختران‌تان گذاشته‌ايد، ايلنا

رئيس فدراسيون فوتبال در گفت و گوی اختصاصی با ايلنا از آماده شدن کلاهی خبر می دهد که به گفته او بزودی به سنگاپور فرستاده می‌شود. گفته می‌شود چنانچه فيفا به اين کلاه هم ايراد بگيرد ايران از بازی‌ها کنار گذاشته خواهد شد.


سپ بلاتر ، رئيس فدراسيون بين المللی فوتبال ، فيفا ، به شدت از آنچه پوشش خارج از توافق دختران فوتباليست ايران در بازيهای المپيک نوجوانان خوانده شده ، انتقاد کرده است.بلاتر که يکی از مهمانان ويژه بازی دختران ايران مقابل دختران ترکيه در روز اول اين بازيها بود ، گفته می شود به مديران کميته المپيک ايران گفته است چنانچه تيم ايران در بازی دوم هم بخواهد با همين کلاه ها به ميدان برود ، اجازه بازی پيدا نخواهد کرد.
بهرام افشارزاده ، دبير کل کميته ملی المپيک ، ناهماهنگی ميان فيفا و مسئولان تيم ايران را تقصير فدراسيون فوتبال می داند.او معتقد است بعد از ماهها رايزنی ‏‏،فدراسيون فوتبال ايران در شرايطی تيم را به سنگاپور فرستاده که هنوز به توافقی روشن درباره نوع پوشش با فيفا دست نيافته است.
محمد علی آبادی ، رئيس کميته ملی المپيک ايران هم که در سنگاپور است ،ضمن تاييد عصبانيت بلاتر ، می گويد به او گفته است که ايران حاضر نيست به خاطر برد و باخت در ميادين ورزشی از اعتقاداتش دست بکشد.او در عين حال معتقد است که فدراسيون فوتبال با فرستادن عکسی که در آن نوع پوشش دختران با پوشش روز بازی تفاوتهايی داشته ، به فيفا بهانه انتقاد داده است.
به اين ترتيب همه انتقادها متوجه علی کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال می شود.مردی که حتی در اين شرايط سخت هم سعی می کند اميدش را از دست ندهد.او در گفت و گو با ايلنا احتمال ممانعت از حضور ايران در بازی دوم المپيک نوجوانان را رد می کند.

ـ بعد از اين همه رايزنی که فدراسيون فوتبال با فيفا داشت ، ظاهرا هنوز به توافقی کامل درباره نوع پوشش دختران نرسيده ايد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مشکل خاصی نبوده. لباس هايی که فيفا مجوز پوشيدنش را به دختران ما داده بود ‏ تفاوتهای کوچکی داشت با اين لباس ها .ايرادهايی گرفته اند که ما اميدواريم درست شود.

ـ اما ظاهرا آنها گفته اند اجازه نمی دهند ايران در بازی دوم با اين کلاه ها بازی کند.
نه .ان شاءالله حل می شود. ما داريم موضوع را پيگيری می کنيم و کلاه های جديد را می فرستيم سنگاپور.

ـ مديران کميته ملی المپيک هم گفته اند فدراسيون فوتبال مسئول است و شما بايد اين مشکل را درست کنيد.آيا با آنها در تماس هستيد ؟
بله ، ديروز زنگ زدم و صحبت کرديم.اين طور نيست که تعاملی نشده باشد.ما رايزنی های زيادی کرديم تا با فيفا به توافق برسيم.البته بنده هم می گويم ما هيچ وقت حاضر نيستيم به خاطر اين موضوع اعتقاداتمان را زير پا بگذاريم.بالاخره موضوعی که پيش آمده اختلاف بر سر گشادی و تنگی لباس است که اميدوارم حل شود.

ـ دقيقا عکس هايی که شما فرستاده بوديد چه تفاوتی با اين لباس ها داشت؟
کلاهی که فيفا طراحی کرده بود چسبيده بود ، تقريبا مثل کلاه شنا.ما آمديم اين کلاه را عوض کرديم و کلاه گشادتر طراحی کرديم.وآنها به اين کلاه ايراد گرفته اند.

ـ در اين شرايط تصميم شما چه خواهد بود ؟
داريم کلاه های جديد را آماده می کينم و می فرستيم سنگاپور.

ـ و اميدواريد که مشکل حل شود؟
بله ،مشکل خاصی نيست.

ـ آيا در حال حاضر با مسئولان فيفا هم در ارتباط هستيد ؟
با آقای شوماخر که نماينده فيفا است تماس گرفتيم و توضيح داديم که کلاه جديد را داريم آماده می کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016