چهارشنبه 27 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آجورلو: کريمي بايد به دو دليل از مردم عذرخواهي کند - برخورد دايي هم نمي توانست غير از اين باشد، ايسنا

مديرعامل باشگاه استيل آذين تهران با گذشت دو روز از اخراج علي کريمي و تبيين دلايل اين اتفاق در سايت باشگاه استيل آذين با تاکيد بر مواضع اين باشگاه گفت: بايد تکرار کنم که دليل اخراج علي کريمي تظاهر به روزه خواري و توهين به مسئولان فدراسيون فوتبال بوده است.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، آجورلو اظهار كرد: طي روزهاي گذشته برخي سعي داشته اند با شيطنت هاي خود بازيکنان و برخي از چهره هاي فوتبال را مقابل اين جريان قرار دهند. يقينا اگر دايي از من موضوع را سوال مي کرد موضع او متفاوت مي شد. طبيعتا برخورد دايي هم با کسي که در انظار عمومي چنين رفتاري را انجام مي دهد نمي توانست غير از اين باشد. مطمئنا کساني که به اين شکل موضع گيري داشته اند از مسئله آگاهي کامل ندارند و از فحاشي و رفتار گستاخانه يک بازيکن دفاع نمي کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي ادامه داد: برخي افراد هم که سابقه توهين به جامعه خبرنگاران ورزشي را داشته اند و اهالي رسانه هاي ورزشي را متهم به دريافت پول و باج خواهي از اهالي ورزش مي کردند حالا وارد ميدان شده اند و مي خواهند مسائل شخصي خود را مطرح کنند. سوال من از اين آقايان آن است زماني که جامعه رسانه اي ورزش را به باج خواهي متهم مي کرديد اعتقادي به لزوم پوشاندن معايب ديگران و خودداري از تهمت زدن نداشتيد؟ من ترجيح مي دهم در مورد اين افراد سکوت کنم اما در مجموع کساني که مي خواهند از اين شرايط استفاده کنند و بازيکنان و جامعه فوتبال را عليه اين حکم تحريک کنند بايد از اصل موضوع آگاه شوند و به جاي اينکه مواضع شتابزده بگيرند شخص متخلف را محکوم کنند.

آجورلو با بيان اين كه برداشت هاي نادرستي از موضوع اخراج کريمي مطرح شده و مسائل غير واقعي به عنوان دليل اخراج وي عنوان مي شود‌، گفت: من با صداقت و شجاعت مي گويم که دليل اخراج علي کريمي انتقادات مطرح شده در خصوص مديرعامل باشگاه و هيچ موضوع ديگري نبوده است. علي کريمي به دليل تظاهر و پافشاري بر روزه خواري علني و اعتراض شديد همراه با توهين و فحاشي به مسئولان فدراسيون فوتبال از اين باشگاه اخراج شده است.کريمي در مدت 8 ماه گذشته بارها در مجالس عمومي و خصوصي و در رسانه ها عليه مديريت باشگاه موضع گيري کرد و اگر مي خواستم واکنشي به اين موضوع نشان بدهم در همان مقطع او را اخراج کردم اما اين مسئله کاملا متفاوت بود.

مديرعامل استيل آذين در خصوص انتقادات مطرح شده و لزوم پوشش دادن و پنهان كردن اشتباهات اشخاص گفت: من سال ها در فوتبال مديريت کرده ام و بازيکنان بزرگي در کنار من فعاليت داشته اند. مي توانيد برويد و از بازيکنان بزرگي که در پاس با من همکاري داشتند بپرسيد. فکر مي کنيد همه بازيکنان پاس در آن سال ها و يا همه بازيکنان استيل آذين روزه مي گيرند؟ متاسفانه بايد بگويم اکثر بازيکنان ما و بسياري از ورزشکاران ما روزه نمي گيرند اما موضوع ما تظاهر به روزه خواري و پس از آن اعتراض و فحاشي نسبت به مسئولان فدراسيون فوتبال بوده است. اگر اين اتفاق و اين اشتباه به صورت محرمانه و مخفيانه صورت مي گرفت حتما ما هم به شکل پنهان با موضوع برخورد مي کرديم اما زماني که اين اتفاق علني شد، در يک روزنامه به چاپ رسيد و عده ديگري در يک فضاي باز موضوع را ديده اند و پس از آن گزارش هايي از اين موضوع در رسانه ها منتشر شده چطور بايد برخورد کنيم؟ بايد منکر اين اتفاقات بشويم؟

آجورلو افزود: قطعا در طول سال هاي فعاليتم در فوتبال بارها شاهد اشتباهات بزرگ و کوچک بازيکنان زيادي بوده ام اما از انتشار چنين اخباري جلوگيري کردم و سعي داشتم چنين مسائلي در داخل يک خانواده به شکل محرمانه حل شود اما زماني که يک اتفاق غير ديني و غير اخلاقي رسانه اي شده و اصحاب رسانه از من در مورد صحت موضوع سوال مي کنند چطور بايد به انکار چنين اتفاق تلخي بپردازم؟

مديرعامل استيل آذين در خصوص قرار داشتن آب در محل تمرينات استيل آذين و استفاده بازيکنان از آب در تمرينات اظهار داشت: سازمان ليگ طبق دستورالعمل کتبي از باشگاه‌ها درخواست کرد که روزه خواري به شکل علني صورت نگيرد و در مکان هاي سربسته انجام شود ، بر همين اساس از اعضاي تيم خواسته شد چند متر دورتر از زمين، در محلي که در نظر گرفته شده بود در صورت تمايل و يا اگر عذر شرعي داشته اند از آب استفاده کنند اما کريمي درخواست کرده که حتما بايد در وسط زمين از آب استفاده کند و بعد از آن هم با فحاشي تاکيد کرده که هيچ کس نمي تواند من را محروم کند. بر همين اساس چاره اي به جز اتخاذ اين تصميم وجود نداشت.

مديرعامل استيل آذين در خصوص اظهارات علي کريمي که استفاده از آب و فحاشي به مسئولان فدراسيون فوتبال را تکذيب کرده گفت: کريمي بايد به دو دليل از مردم عذرخواهي کند، ابتدا به دليل تظاهر در روزه خواري علني و فحاشي و سپس به دليل دروغ گويي در اين دو مورد.

آجورلو در پايان پيرامون علت تاخير در برخورد با علي کريمي گفت: پس از دريافت اين خبر به مدت 48 ساعت صبر کرديم و گزارشات را با دقت مورد بررسي قرار داديم. من ابتدا از طريق يک روزنامه متوجه موضوع شدم و پس از آن با تحقيق از شاهدان مشخص شد که چنين اتفاقي روي داده است. من مايل بودم پيش از بازي با استقلال، کريمي را اخراج کنم اما هدايتي از من خواست که تا پايان بازي صبر کنم و بعد از آن تصميم من تصميم مورد تاييد وي است. هدايتي اين موضوع را تقبيح کرد و گفت که اين عمل بسيار زشتي بوده است و تاکيد کرد که هر تصميمي که مديرعامل اتخاذ کند مورد حمايت رئيس هيات مديره قرار دارد.

تومباكوويچ: تا به حال چنين چيزهايي نديده بودم!

سرمربي تيم فوتبال استيل آذين در مورد اخراج علي كريمي گفت: كريمي فعلا سه اخطاره است و نمي‌دانيم كجاست!

لوبيسا تومباكوويچ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در خصوص اخراج علي كريمي از استيل آذين و اينكه به عنوان سرمربي تيم چقدر با اين موضوع موافق است، اظهار كرد: فعلا فقط مي‌دانم كه علي كريمي سه اخطاره است و به بازي بعدي ما نمي‌رسد. من نمي‌دانم كجاست!

تومباكوويچ ادامه داد: نمي‌توانم در مورد اخراج كريمي صحبت كنم چرا كه من كسي هستم كه براي زمين و تمرين و بازيكنان و به طور كلي مسايل فني ساخته شده‌ام و اين قبيل مسايل به مديران تيم مربوط مي‌شود. اين چيزها براي من كاملا جديد است و من تا به حال شاهد چنين اتفاقاتي نبوده‌ام. اما به هر حال او بازيكني است كه بودنش براي ما خيلي واجب است و نبودش در همين روز اول احساس شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016