دوشنبه 25 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کفاشيان: من نمی‌توانم جلوی دايی را بگيرم، فدراسيون در رای استيناف اعمال نظری نداشته است، ايسنا

رييس فدراسيون فوتبال در پاسخ به تهديد علی دايی برای شکايت فيفا گفت: دايی به دنبال حقش است و من نمی‌توانم جلوی او را بگيرم.

علی کفاشيان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در پاسخ به اين سوال که آيا از حکم کميته استيناف رضايت داريد؟ گفت: رضايت ما مطرح نيست. بحث مقررات است. کميته استيناف از چند قاضی تشکيل شده و آنها احکام را صادر می‌کنند و ما بايد به اين تصميم احترام بگذاريم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی در پاسخ به اين سوال که علی دايی گفته می‌دانسته که کميته استيناف به سود فدراسيون رای می‌دهد گفت: کميته استيناف مانند کميته انضباطی بسيار مستقل هستند. همانطور که گفتم چندين قاضی می‌نشينند و در مورد جوانب مختلف پرونده بررسی می‌کنند. در نهايت به نتيجه رسيده و حکم‌شان را صادر می‌کنند. در همين پرونده هم چنين روندی طی شد و فدراسيون فوتبال در اين پرونده هيچ اعمال نظر ی انجام نداشته است و اين خود کميته استيناف بود که به صورت مستقل رای را صادر کرد.

وی در پاسخ به اين سوال که علی دايی می‌خواهد به فيفا شکايت کند شما موضعتان چيست؟ گفت: او دنبال حقش است و من نمی‌توانم جلوی او را بگيرم.

کفاشيان درباره جلسه امروز کميته فنی فدراسيون فوتبال گفت: متاسفانه نماينده‌ باشگاه‌ها در اين جلسه شرکت نکردند. يکی از مصوباتی که امروز داشتيم اين بود که تيم‌های ملی که با تيم‌های باشگاهی اعتقاد دارند برنامه‌هايشان تا آخر فصل را به صورت مکتوب به تيم‌های باشگاهی ارسال کنند. اگر مربيان باشگاه‌ها وقت داشتند می ‌توانند در جلسه کميته فنی شرکت کرده و نظراتشان را بگويند. در غير اين صورت ما نظرات آنها را به صورت کتبی دريافت خواهيم کرد.

کفاشيان افزود: در اين جلسه مربيان تيم‌های ملی گزارشی از وضعيت تيمشان ارائه کردند. براساس گزارشی که عليدوستی ارائه کرد اين تيم در وضعيت خوبی قرار دارد البته ايراداتی هم وجود دارد که برطرف خواهد شد در اين جلسه قطبی هم گزارش خوبی ارائه کرد. قرار شد آناليز ديدار با ارمنستان هم استخراج شود.

کفاشيان ادامه داد: قطبی يکسری نواقص را مطرح کرد و خواستار برخی تسهيلات شد که ما آنهايی را که بتوانيم ارائه می‌کنيم و آن دسته از تسهيلاتی که قادر نباشيم را طبيعتا نمی‌توانيم ارائه کنيم.

رييس فدراسيون فوتبال با تاکيد بر حضور تيم اميد در تورنمنت لهستان گفت: مشکل خروجی بازيکنان بايد حل شود. تا اين تيم بتواند در تورنمنت لهستان شرکت کند. چرا که تا به حال برخی از اردوهای خارج از کشور اين تيم لغو شده و هم اکنون تيم اميد بايد در اين تورنمنت حضور پيدا کند.

کفاشيان درباره نخستين پيروزی تيم زنان ايران در يک بازی رسمی گفت: به هر حال اين تمام توان ما نيست. ما از حضور در سنگاپور دو هدف را دنبال می‌کرديم. يکی اينکه اين برای نخستين بار است که يک تيم مسلمان با پوشش اسلامی در مسابقات رسمی شرکت می‌کند و اين يک موفقيت بزرگ است و بايد برروی آن تبليغ کنيم تا کشورهای مسلمان ديگر هم تيم‌هايشان را با همين پوشش در مسابقات شرکت دهند. بحث دوم بحث فنی است. که ما خودمان هم می‌دانيم جايگاهمان در فوتبال زنان در آسيا پايين است. حريفان ما باتجربه هستند و بای برای رسيدن به سطح آنها تلاش کنيم. برد مقابل گينه نو نتيجه خوبی است اما نبايد فکر کنيم سطحمان در آسيا بالاست و ايرادی نداريم.

کفاشيان درباره مشکلی که باز هم برای لباس‌های تيم ايران به وجود آمد گفت: اين لباسها يکسری نواقص دارد که قرار شد فيفا به صورت مکتوب اين ايرادها را اعلام کند تا ما در همانجا اين ايرادات را برطرف کنيم.

وی در پايان از جلسه‌اش با سفير ترکيه خبر داد و گفت: در ادامه توافق نامه‌ای که بين سازمان تربيت بدنی ايران و وزير ورزش ترکيه انجام گرفت در اين جلسه به دنبال توسعه روابط فوتبال ايران و ترکيه هستيم.

جلسه کفاشيان با سفير ترکيه امروز برگزار می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016