دوشنبه 25 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی دايی: می‌دانستم عليه‌ی من رای می‌دهند، بگذاريد ۳۰ دقيقه در پخش زنده تلويزيونی حرف‌هايم را بزنم، ايسنا

ـ خيلی‌ها دوست ندارند با پرسپوليس نتيجه بگيرم

سرمربی تيم پرسپوليس تهران پس از پيروزی تيمش برابر طلايی‌پوشان آبادان گفت: نتيجه‌ گرفتن در چنين شرايط آب وهوايی رضايت بخش است اما، اگر هواداران تيم صنعت نفت در ورزشگاه حضور داشتند نتيجه گرفتن برای ما سخت می‌شد.

به گزارش ايسنا؛ علی ‌دايی در نشست خبری پس از ديدار تيمش برابر صنعت نفت آبادان در هفته چهارم رقابت‌های ليگ برتر باشگاه‌های کشور عنوان کرد: تيم ما در نيمه نخست برتر از حريف بود و موقعيت‌های زيادی را به وجود آورد. ما توانستيم از يکی از موقعيت‌های خود استفاده کنيم و به گل برسيم، اما در نيمه دوم تيم صنعت نفت با ارسال توپ‌های بلند رو آورد و موقعيت‌های خطرناکی را روی دروازه‌ما به وجود آورد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: با توجه به حملات تيم حريف اگر بازيکنان ما دقت لازم را داشتند در ضد حملات می‌توانستيم باز هم به گل دست پيدا کنيم. من در اين ديدار از بازيکنان خود رضايت کامل دارم و آن‌ها با توجه به شرايط نامناسب جوی نتيجه مطلوبی گرفتند.

دايی در خصوص نحوه قضاوت داور ميدان اظهارکرد: داور بازی با نماينده آبادان مهربان‌تر بود و با دادن کارت‌های پياپی به بازيکنان ما کار را برای ما سخت کرده بود.

وی درمورد محروميت تماشاگران صنعت نفت آبادان در اين ديدار عنوان کرد: اين ديدار بدون تماشاگر نبود و ما هرجا که نگاه می‌کرديم در بيرون ورزشگاه هواداران صنعت نفت را می‌ديديم. هواداران اين تيم اگر در ورزشگاه حضور داشتند و تيم خود را حمايت می‌کردند بدون شک کار ما سخت‌تر می‌شد. اين ظلمی است که در حق فوتبال آبادان شده و هوادران پايبند اين تيم نتوانستند از نزديک تيم خود را حمايت کنند. اميدوارم آن‌ها ديگر رفتاری نداشته باشند تا با محروميت مواجه شوند.

دايی درمورد صدور رای کميته‌ی شورای استيناف اظهارکرد: من می‌دانستم که آن‌ها به ضرر من رای صادر می‌کنند اين کميته نيز جزئی از فدراسيون فوتبال است. اگر يک روز تنها ۳۰ دقيقه به من زمان بدهند می‌توانم از خود دفاع کنم. پس از بازی هفته‌ی آينده با راه آهن در صورت امکان رو به روی دوربين زنده تلويزيونی حاضرم با اسناد و مدارک از خود دفاع کنم و پاسخگوی تمامی سوالات مردم باشم. اگر سياست‌گذاری‌های صدا و سيما به من اجاره دهد حرف‌های خود را تنها به صورت پخش زنده خواهم زد.

وی ادامه داد: آن‌ها هر بخشی از صحبت‌های من را که می‌خواهند حذف می‌کنند و تنها بخشی از آن را پخش می‌کنند. اگر مردم به دنبال جواب سوال‌های خود هستند تنها از اين طريق می‌توانم پاسخگو باشم.

سرمربی تيم پرسپوليس تهران در خصوص آخرين صحبت‌های محمد مايلی کهن سرمربی تيم سايپا کرج، عنوان کرد: من در اين خصوص هيچ حرفی برای گفتن ندارم و هم اکنون بيشترين تمرکز خود را برای موفقيت پرسپوليس گذاشته‌ام. خيلی‌ها دوست ندارند من با تيم پرسپوليس نتيجه بگيرم اما من با اين تيم به موفقيت خواهم رسيد.

وی در خصوص آخرين وضعيت مهاجم بورکينافاسويی تيمش گفت: اين بازيکن بيمار است و ما به جای او بازيکن ديگری را به خدمت می‌گيريم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016