یکشنبه 7 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شكست استيل‌آذين برابر تراكتورسازي - كريمي: دشمن استيل‌آذين از خودمان است، فارس

ديدار تيم‌هاي تراكتورسازي تبريز و استيل‌آذين با برتري يك بر صفر تبريزي‌ها به پايان رسيد.

به گزارش باشگاه خبري فارس «توانا»، تيم‌هاي فوتبال استيل‌آذين و تراكتورسازي تبريز از هفته هفتم مسابقات ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي ايران از ساعت 21:30 دقيقه امشب (شنبه) در ورزشگاه تختي تهران برابر هم قرار گرفتند.
در اين ديدار كه در حضور بيش از 5 هزار تماشاگر برگزار شد؛ شاگردان فراز كمالوند موفق شدند با تك گل محمد نصرتي در دقيقه 59 مقابل حريف خود به برتري برسند و با كسب 3 امتياز شيرين تهران را ترك كنند.
قضاوت اين ديدار بر عهده خداداد افشاريان بود كه به سياوش اكبرپور، ميلاد زنيدپور و مهدي محمدي از استيل آذين و داود دانش دوست از تراكتورسازي كارت زرد نشان داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




كريمي: دشمن استيل‌آذين از خودمان است

بازيكن تيم فوتبال استيل‌آذين گفت: حضور يا عدم حضورم در زمين فرقي نداشت و معتقدم دشمن استيل‌آذين از خودمان است.

به گزارش باشگاه خبري فارس «توانا»، علي كريمي پس از شكست برابر تراكتورسازي تبريز در خصوص شرايط اين بازي اظهار داشت: به تبريزي‌ها تبريك مي‌گويم چون با حضور تماشاگران خود توانستند نتيجه مطلوبي كسب كنند.
وي با بيان اينكه تيم ما مشكل دارد، ادامه داد: 2 بازي متوالي را با شكست پشت سر گذاشتيم كه با اين شرايط كار براي بازگشت‌مان كمي سخت شد.

بازيكن تيم فوتبال استيل‌آذين خاطرنشان كرد: خدا كسي را كه اين بلا را سر استيل‌آذين آورده به سزاي عملش برساند؛ ديديم كه بود و نبودم در زمين فرقي نداشت و معتقدم دشمن استيل‌آذين از خودمان است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016