یکشنبه 7 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پايان هفته هفتم - صدرنشيني دوباره ذوب آهن، توقف پرسپوليس و شكست خانگي استيل آذين، ايسنا

ذوب آهن اصفهان بار ديگر صدرنشين جدول رقابت‌هاي فوتبال باشگاه‌هاي ايران شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، پيروزي خانگي ذوب آهن برابر صباي قم و توقف پرسپوليس تهران در اهواز، باعث شد تا جدول رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال ايران شاهد جابه‌جايي صدرنشين باشد.

شنبه شب با انجام هفت ديدار، هفتمين هفته رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي ايران پيگيري شد. اين هفته از رقابت‌ها كه جمعه شب با پيروزي چهار بر سه استقلال برابر سپاهان اصفهان و تساوي يك بر يك نفت تهران برابر مس كرمان آغاز شده بود، شنبه شب با هفت ديدار ادامه يافت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در اهواز، فولاد خوزستان و پرسپوليس تهران با تساوي يك بر يك به كار خود پايان دادند. محمد نوري (36) براي پرسپوليس و اميد خورج (4 + 45) براي فولاد خوزستان در اين بازي گلزني كردند.

اين تساوي با پيروزي ذوب آهن برابر صباي قم همراه شد و به اين ترتيب مردان علي دايي صدر جدول را بار ديگر به شاگردان منصور ابراهيم زاده واگذار كردند. ذوب آهن در اصفهان 2 بر يك از سد صباي قم گذشت.

در ديگر ديدارهاي هفته شاهين بوشهر 2 بر صفر از سد راه آهن شهرري گذشت و پنجمين شكست فصل را نصيب مردان رسول كربكندي كرد.

در پرگل‌ترين ديدار شنبه، پيكان قزوين در تبريز 4 بر 2 ميزبانش شهرداري اين شهر را شكست داد. ملوان هم در بندر انزلي با حساب 2 بر يك نفت آبادان را از پيش رو برداشت. استيل آذين در خانه با يك گل مغلوب تراكتورسازي تبريز شد و ديدار پاس همدان و سايپاي كرج با تساوي دو بر دو به پايان رسيد.

در جدول ليگ برتر فوتبال ايران در پايان هفته هفتم، ذوب آهن با 16 امتياز صدرنشين است. پرسپوليس تهران با همين امتياز و به خاطر تفاضل گل كمتر در مكان دوم جاي دارد. استقلال تهران با 15 امتياز همچنان در تعقيب صدرنشينان است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016