چهارشنبه 22 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

صعود ذوب‌آهن به جمع هشت تيم پايانی ليگ قهرمانان آسيا، ايسنا

تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان توانست با غلبه بر مس کرمان، ديگر تيم ايرانی، جوايز صعود به جمع هشت تيم پايانی ليگ قهرمانان آسيا را کسب کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه اصفهان، تيم فوتبال ذو‌ب‌آهن که در ورزشگاه خانگی خود به مصاف مس کرمان رفته بود، با نتيجه يک بر صفر اين تيم را مغلوب ساخت و برای نخستين بار به جمع هشت تيم پايانی رقابت‌های ليگ قهرمانان آسيا صعود کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




ايگور کاسترو در دقيقه ۸۵ تک گل اين ديدار را وارد دروازه مس کرمان کرد. خلعتبری و ايگور کاسترو از ذوب‌آهن و جيووانی از مس کرمان با کارت زرد داور جريمه شدند و ابوالقاسم دهنوی مدافع نماينده کرمان در دقيقه ۴۵ از زمين بازی اخراج شد.

به گزارش ايسنا، اين ديدار با حاشيه‌هايی نيز همراه بود.

در ابتدای نيمه دوم اين بازی و پيش از آغاز مسابقه، ناگهان برق تمام قسمت‌های ورزشگاه قطع شد که اين موضوع خنده ناظران ژاپنی AFC را به همراه داشت. اين قطعی چهار دقيقه به طول انجاميد که مسئولين AFC از اين قطعی بسيار متعجب شده بودند. دليل اين اتفاق افت فشار شبکه برق شهر فولادشهر اعلام شد.

در ابتدای مسابقه کارت نوشته‌ای که به نام خليج فارس منقش شده بود، در ميان هواداران مس قرار داشت که در بين دو نيمه با تذکر ناظر بازی جمع‌آوری شد.

سوزوکی رييس برگزاری مسابقات کنفدراسيون فوتبال آسيا، مهندس فولادگر نماينده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی،‌ افشين قطبی سرمربی تيم ملی و عليرضا منصوريان دستيار وی ميهمانان ويژه اين ديدار بودند.

کريم قنبری، مربی سپاهان و دکتر خداداد، پزشک اين تيم که قصد داشتند در VIP فولادشهر مستقر شوند توسط مسئولين ورزشگاه به جايگاه VVIP راهنمايی شدند.

در پايان اين بازی ۵۰ تن از هواداران باشگاه ذوب‌آهن که اين ديدار را از نزديک مشاهده کرده بودند به سفر کيش اعزام خواهند شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016