جمعه 26 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازگشت دوباره میداوودی و مجیدی به تیم ملی فوتبال، بی بی سی

از سوی افشین قطبی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران 23 بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شدند که از میان آنان 20 نفر جهت شرکت در مسابقات قهرمانی غرب آسیا به اردن اعزام خواهند شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال ایران، خسرو والی زاده اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی را به شرح ذیل اعلام کرد:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سید مهدی رحمتی، ابراهیم میرزاپور، علیرضا حقیقی، خسرو حیدری، هاشم بیک زاده، هادی عقیلی، محمد نصرتی، جلال حسینی، حنیف عمران زاده، احسان حاج صفی، آندرانیک تیموریان، فرزاد آشوبی، پژمان نوری، محمد نوری، ایمان مبعلی، غلامرضا رضایی، میلاد میداودی، میلاد زنیدپور، هادی نوروزی، کریم انصاری فرد، محمدغلامی، مهرداد اولادی، فرهاد مجیدی.

از تیم فوتبال ذوب آهن به دلیل در پیش بودن دیدار برگشت این تیم با پوهانگ استیلرز کره جنوبی بازیکنی به این اردو دعوت نشده است.

وی درباره دعوت شدگان به اردو گفت: "از سوی کادر فنی تیم ملی پیش از این اسامی 30 بازیکن به کنفدراسیون فوتبال غرب آسیا اعلام شده و بر اساس مقررات این کنفدراسیون هر تیم باید با 20 نفر (3 دروازه بان و 17 بازیکن) به اردن سفر کند."

بر همین اساس 23 بازیکن از جمع آن 30 نفر به اردو دعوت شدند. البته از آنجا که امکان ادامه آسیب دیدگی محمد غلامی وجود دارد و چند بازیکن سرباز نیز با مشکل خروج از کشور مواجه هستند و از سوی دیگر هفته نهم رقابتهای لیگ برتر هم روزهای جمعه و شنبه برگزار می شود، در صورت ضرورت امکان جابجایی بازیکنان در فهرست نهایی 20 نفره اعزامی به اردن وجود دارد.

بازیکنان دعوت شده باید حداکثر تا ساعت 12 روز دوشنبه 29 شهریور ماه خود را در محل هتل آکادمی فوتبال به کادر فنی معرفی کنند.

تیم ملی روز دوشنبه تا چهارشنبه 4 جلسه تمرین در محل کمپ تیمهای ملی خواهد داشت و عصر روز چهارشنبه عازم اردن خواهد شد.

تیم ملی فوتبال ایران روز جمعه دوم مهرماه در اولین بازی به مصاف بحرین می رود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016