جمعه 26 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ذوب‌آهن مدافع عنوان قهرماني را با شكست بدرقه كرد، فارس

فارس: تيم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در دور رفت مرحله يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا مقابل پوهانگ استيلرز كره‌جنوبي به برتري رسيد.

به گزارش خبرگزاري فارس، در ادامه ليگ قهرمانان آسيا و از دور رفت مرحله يك چهارم نهايي، از ساعت 18:30 امروز تيم‌هاي ذوب‌آهن ايران و پوهانگ استيلرز كره‌جنوبي در ورزشگاه فولادشهر و در مقابل 12 هزار تماشاگر اصفهاني به مصاف هم رفتند كه اين ديدار در پايان با نتيجه 2 بر يك به سود ذوب‌آهن به پايان رسيد.

ايگور كاسترو در دقيقه 19روي پاس محمد قاضي تك گل شاگردان ابراهيم‌زاده در نيمه اول را وارد دروازه پوهانگ كرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در ادامه مسابقه تيم پوهانگ در دقيقه 55 توسط موتا بازيكن برزيلي با شوتي محكم از پشت محوطه جريمه به گل رسيد، اما اين گل دوام نياورد و مهدي رجب‌زاده از ذوب‌آهن در دقيقه 75 از روي نقطه پنالتي گل دوم نماينده ايران را به ثمر رساند تا ذوب‌آهن در اين رقابت‌ها در ديدار رفت به خواسته‌اش رسيده باشد.

عبدالله الهلالي داور عماني مسابقه در اين ديدار به محمد قاضي و فرشيد طالبي از ذوب‌آهن و تائه‌سو، هونگ‌يون و چانگ‌هو از پوهانگ كارت زرد نشان داد.
بازي برگشت 2 تيم چهارشنبه هفته آينده به ميزباني پوهانگ برگزار مي‌شود.

تركيب تيم ذوب‌آهن:
شهاب گردان، سيد محمد حسيني، علي احمدي، فرشيد طالبي (از دقيقه 91 محمد صلصالي)، قاسم حدادي‌فر، اسماعيل فرهادي (از دقيقه 90 سينا عشوري)، ايگور كاسترو، محمد قاضي (از دقيقه 76 سيد جلال رافخايي) ، احمد محمدپور، مهدي رجب‌زاده و شاهين خيري
سرمربي: منصور ابراهيم‌‌زاده


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016