چهارشنبه 31 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ذوب آهن به نيمه‌نهايی ليگ قهرمانان آسيا صعود کرد، مهر

تيم فوتبال ذوب آهن ايران با برتری مقابل پوهانگ استيلرز کره جنوبی به مرحله نيمه نهايی مسابقات ليگ قهرمانان آسيا صعود کرد تا برای رسيدن به ديدار فينال اين دوره از مسابقات منتظر مشخص شدن تيم برنده ديدار تيم های الهلال عربستان و الغرافه قطر باشد.
به گزارش خبرنگار مهر، تيم‌های پوهانگ استيلرز کره‌جنوبی و ذوب‌آهن ايران از ساعت ۱۴ امروز چهارشنبه در چارچوب دور برگشت از مرحله يک چهارم نهايی مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان آسيا در ورزشگاه استيل يارد شهر پوهانگ به مصاف هم رفتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اين بازی که در هوای بارانی شهر پوهانگ برگزار شد در پايان به نتيجه تساوی يک بريک انجاميد تا سپيدپوشان اصفهانی به لطف برتری ۲ بريک بازی رفت در مجموع دو بازی به پيروزی ۳ بر۲ دست يافته و به جمع چهار تيم برتر مسابقات صعود کنند.

ذوب آهن در حالی مقابل تيم پوهانگ به نتيجه تساوی يک بر يک دست يافت که در نيمه اول با تک گل دقيقه ۱۰ "جائه سونگ" از ميزبان خود عقب افتاده بود.

شاگردان ابراهيم‌زاده در نيمه دوم فراتر از حدانتظار عمل کرده و بازی ضعيف خود در نيمه اول را جبران کردند. ذوبی‌ها با مهار حملات تيم پوهانگ در دقيقه ۸۰ توسط محمدرضا خلعتبری به گل تساوی دست يافتند و تير خلاص را به پيکر مدافع عنوان قهرمانی ليگ قهرمانان آسيا شليک کردند.

حملات پردامنه پوهانگ در دقايق پايانی راه به جايی نبرد و تيم ۱۰ نفره ذوب آهن با نتيجه تساوی يک بريک زمين را ترک کرد و جواز صعود به مرحله نيمه نهايی مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان آسيا را بدست آورد.

تيم ذوب آهن در شرايطی مقابل تيم پوهانگ به تساوی يک بريک رسيد که از دقيقه ۸۶ به دنبال اخراج مهدی رجب‌زاده با يک بازيکن کمتر به بازی ادامه می داد.

قضاوت ديدار پوهانگ استيلرز کره جنوبی - ذوب آهن ايران برعهده "بنجامين ويليامز" از استراليا بود. او در نيمه اين بازی به "کيم وونيل" از تيم پوهانگ و شاهين خيری از تيم ذوب آهن کارت زرد نشان داد.

تيم ذوب آهن که برای نخستين بار به مرحله نيمه نهايی ليگ قهرمانان آسيا صعود کرده است، برای صعود به ديدار نهايی اين رقابت‌ها به مصاف برنده ديدار الغرافه قطر - الهلال عربستان می رود. الهلال در ديدار رفت مقابل حريف قطری به برتری ۳ برصفر دست يافته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016