سه شنبه 27 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تاريخچه مصاف تيم های ايرانی با الهلال در ليگ قهرمانان آسيا، مهر

اصفهان - خبرگزاری مهر: بازی برگشت تيم الهلال عربستان مقابل ذوب آهن در مرحله نيمه نهايی هشتمين دوره ليگ قهرمانان آسيا هفتمين بازی اين تيم عربستانی با تيمهای ايرانی در تاريخ هشت دوره ليگ قرمانان آسيا به حساب می‌آيد.
به گزارش خبرنگار مهر در اصفهان، در اولين دوره ليگ قهرمانان آسيا استقلال ايران با الهلال عربستان همگروه بود که بازی دوتيم در العين امارات برگزار و تيم الهلال با هت تريک پاتريک سوفو ۳ بر ۲ آبی پوشان را مغلوب کرد. سامره و خطيبی گلهای تيم استقلال را به ثمر رساندند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در هفتمين دوره ليگ قهرمانان آسيا هم الهلال با صبای قم همگروه بود که بازی رفت در ورزشگاه ملک فهد شهر رياض يک بر يک به تساوی رسيد، برای صبا فرزانه گلزنی کرد و گل تيم الهلال را اوسامه هوساوی به ثمر رساند. در بازی برگشت الهلال در ورزشگاه يادگار امام شهر مقدس قم با تنها گل عتيب صبای قم را مغلوب کرد.

در فصل جاری ليگ قهرمانان آسيا نيز در مرحله مقدماتی مس کرمان در رويارويی با الهلال در ورزشگاه ملک فهد شهر رياض ۳ بر ۱ مغلوب شد، ويلهلمسون، اوسامه هوساوی و ياسر القحطانی برای الهلال گلزنی کردند و سامره دقيقه ۹۱ تنها گل مس کرمان را به ثمر رساند همچنين در اين بازی سامان صفا دروازه بان مس کرمان در دقيقه ۶۰ ضربه پنالتی تيگو را مهار کرد.

در مصاف برگشت در کرمان مس با نتيجه ۳ بر ۱ به برتری رسيد، ادينهو، زالترون رجب زاده برای مس گل زدند و تنها گل الهلال را عيسی منيانی به ثمر رساند.

در مرحله نيمه نهای ليگ قهرمان فصل جاری هم در ديدار رفت الهلال يک بر صفر با گل قاسم حدادی فر در ورزشگاه فولاد شهر مغلوب شد.

بازی چهارشنبه شب در ورزشگاه ملک فهد هفتمين رويارويی الهلال و تيمهای ايرانی در ليگ قهرمانان آسياست.

در اين هفت بازی ۲ بار تيمهای ايرانی مس کرمان و ذوب آهن به برتری رسيده اند و ۳ بار نيز استقلال ،صبا و مس متحمل شکست در برابر الهلال را متحمل شدند يک بار نيز الهلال و صبا به تساوی رسيدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016