جمعه 30 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعتراض باشگاه استقلال به انتشار خبر پخش صداي يك زن در دربي، ايلنا

باشگاه استقلال در نامه اي به خبرگزاري ايلنا ، با استدلالي نامعلوم به انتشار خبر پخش صداي يك زن در نوار صوتي استقلال در روز بازي اين تيم مقابل پرسپوليس اعتراض كرده است.

به گزارش ايلنا، در جوابيه استقلال كه به امضاي رئيس كانون هواداران اين باشگاه رسيده، بي آنكه خبر ايلنا تكذيب شود ، به بازتاب آن در برخي روزنامه ها ايراد گرفته شده است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




«احتراماً، عطف به انتشار خبر ناقص و شائبه‌اي كه پس از آن در بعضي از روزنامه‌ها پديد آمد، خواهشمند است در خصوص انتشار جوابيه كانون هواداران استقلال ايران در سرويس ورزشي دستور لازم صورت گيرد.

انتشار خبر ناقص و شائبه برنگيز صداي مجري زن راديويي در ورزشگاه آزادي و تحليل مغرضانه و غيرواقعي روزنامه‌ جمهوري اسلامي از خبر سرويس ورزشي آن خبرگزاري تاسف‌برانگيز بود. آنچه در روز جمعه رخ داد قطعه راديويي با عنوان راديو ورزشگاه بود كه با هدف فرهنگ‌سازي و اخلاقي و تاكيد بر حرمتها و ارزشها و براساس هماهنگي‌‌هاي لازم با نهادهاي مسئول بود كه خوشبختانه اثرات خير خود را به نمايش گذاشت و دربي روز جمعه را تبديل به يكي از استثنايي‌ترين بازي دو تيم نمود. عدم خسارت نرساندن به ورزشگاه، اتوبوسهاي شركت واحد، رخ ندادن صحنه‌هاي ناهنجار بيرون ورزشگاه و صدور بيانيه‌هاي دستگاههاي اجرايي و نظارتي، بعد از بازي و تشويق چند جانبه كانون هواداران استقلال ايران نشان از اثرات و بركات خير اجراي برنامه‌ها و افزايش سطح آگاهي تماشاگران از طريق چنين ابزارهايي بوده است كه متاسفانه به دليل خبر ناقص شما از توجه افراد سودجو كه همواره با تحريك احساسات مذهبي مردم به دنبال ارتزاق خود مي‌باشند دور ماند.كانون هواداران استقلال ايران آمادگي دارد خبرهاي كامل و گزارش مستند رويدادهاي فرهنگي و ورزشي خود را كه با جهت توسعه رفتار جوانمردانه و آموزش تماشاگران مي‌باشد در اختيار آن خبرگزاري قرار دهد. از اين رو انتظار داريم در انتشار خبر حوصله، دقت و اصل اطلاع‌رساني كامل مدنظر قرار گيرد.»

خبرگزاري ايلنا در روز بازي استقلال - پرسپوليس خبر داده بود كه متن نوار صوتي باشگاه استقلال كه قبل از بازي و در فاصله دو نيمه پخش شده يكي از مجريان زن راديو ركلمه كرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016