دوشنبه 3 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تیم‌ فوتبال نوجوانان با قدرت آغاز کرد - پیروزی پرگل برابر عمان، مهر

تیم‌ فوتبال نوجوانان کشورمان نخستین دیدارش در چارچوب مرحله گروهی مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا را با پیروزی پرگل برابر عمان و صدرنشینی در گروه B آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به ازبکستان، در سومین دیدار از روز نخست مرحله گروهی چهاردهمین دوره رقابت‌های فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا تیم‌های ایران و عمان برابر هم صف‌آرایی کردند که در پایان این بازی تیم ایران با نتیجه 5 بر یک به برتری دست یافت



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در این دیدار که در ورزشگاه "جار" تاشکند و با قضاوت "اوگیا کنجی" از ژاپن برگزار شد، علی فتحیان (20 و 59)، مهدی مهدی‌پور (45)، سردار آزمون (48) و سیاوش حق نظری (72) گل‌های تیم ایران قهرمان دوره گذشته این مسابقات را به ثمر رساندند و "حسن السعدی" (83) زننده تنها گل تیم عمان بود.

ضمن اینکه در دقیقه 74 ضربه سردار آزمون مهاجم تیم ایران به تیر دروازه عمان برخورد کرد. همچنین "محمد الحبسی" مهاجم تیم عمان تنها بازیکن اخطاری این دیدار بود.

تیم ایران در دیدار مقابل عمان با ترکیب مسعود خانعلی‌زاد، آرمین ناصری نژاد (بهمن جهان تیغ - 49)، داوود بهادری، فریدون زبیداوی، مازیار حسین نشتایی، سعید آقایی، میلاد سرلک (امیرحسین کریمی - 75)، مهدی مهدی‌پور، ساسان رجب‌زاده، علی فتحیان و سردار آزمون به میدان رفت.

با این پیروزی شاگردان اکبر محمدی با سه امتیاز صدرنشین گروه B این مسابقات شدند و تیم‌های سوریه و کره شمالی با یک امتیاز و عمان بدون امتیاز، در رده‌های بعدی قرار گرفتند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016