دوشنبه 3 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

توقف استقلال در مصاف با تراکتورسازی - بازهم گلی مشکوک در بازی آبی پوشان، مهر

دوازدهمین هفته از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با تساوی یک بریک تیم‌های استقلال و تراکتورسازی تبریز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته دوازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 15:30 امروز یکشنبه با رویارویی تیم‌های تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز آغاز شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




استقلال که به دنبال پیروزی مقابل پرسپولیس به رده دوم جدول صعود کرده بود در این بازی به نتیجه تساوی یک بریک رضایت داد تا جایگاهش در بالای جدول به خطر بیافتد.

شاگردان پرویز مظلومی در واپسین دقایق نیمه اول توسط میلاد میداودی به گل نخست دست یافتند اما گل پیروزی بخش آنها در نیمه اول توسط "کرار جاسم محمد" در دقیقه 51 از روی نقطه پنالتی پاسخ گفته شد و کار دو تیم به تساوی کشیده شد. جدال تیم‌های استقلال و تراکتورسازی در حالی با نتیجه تساوی به اتمام رسید که تیم تبریزی در دقیقه 67 توسط علی علیزاده به گلی رسید که کمک داور با اعلام آفساید آن را مردود اعلام کرد.

قضاوت دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران برعهده محسن ترکی بود. او در این بازی "کرار جاسم محمد"، سید حسین حسینی و آندرانیک تیموریان از تیم تراکتورسازی و امیرحسین صادقی و مهدی امیرآبادی از تیم استقلال کارت زرد نشان داد. او در دقیقه 1+90 کارت زرد دوم را به فرزاد آشوبی نشان داد و هافبک استقلال را از زمین اخراج کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016