پنجشنبه 13 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هفته چهاردهم ليگ برتر: استقلال پس از ۱۲ هفته شکست خورد، مهر

تيم فوتبال استقلال تهران با شکست مقابل نفت آبادان به رده سوم جدول رده بندی ليگ برتر سقوط کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، هفته چهاردهم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۵:۳۰ امروز پنجشنبه با رويارويی تيم‌های صنعت نفت آبادان و استقلال تهران در ورزشگاه تختی شهر آبادان پيگيری شد.

استقلال که تنها شکست خود در فصل جاری را در هفته دوم مقابل فولاد خوزستان متحمل شده بود، در مصاف با نفت آبادان نيز راه به جايی نبرد و با نتيجه ۲ بر صفر تن به شکست داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




نفت آبادان در اين بازی هر نيمه يک گل به ثمر رساند و با شايستگی به پيروزی دست يافت. ابتدا در دقيقه ۲۹ نبی الله ساکی با شوتی از پشت محوطه جريمه دروازه استقلال را گشود. توپ او با برخورد به اميرحسين صادقی تغيير جهت داد و به تور دروازه آبی پوشان بوسه زد.

زردپوشان خوزستانی در نيمه دوم نيز برتر از استقلال ظاهر شدند و با گلزنی "لئون پاجاچيان" در دقيقه ۷۵ اختلاف را به ۲ گل رساندند. پاجاچيان پاس عمقی رسول نويدکيا را در ميان غفلت مدافعان استقلال صاحب شد و در مصافی تک به تک با طالب لو موفق به گلزنی شد.

قضاوت ديدار صنعت نفت آبادان - استقلال تهران برعهده محسن قهرمانی بود. او در اين بازی به سجاد مشکل‌پور، رسول نويدکيا و نبی الله ساکی از تيم صنعت نفت آبادان و کيانوش رحمتی، فرهاد مجيدی، اميدرضا روانخواه و اميرحسين صادقی از تيم استقلال کارت زرد نشان داد.

استقلال با تحمل شکست برابر صنعت نفت آبادان ۲۴ امتيازی ماند و با تفاضل گل ۵+ پايين تر از پرسپوليس ايستاد که همين تعداد امتياز کسب کرده اما تفاضل گلش ۶+ است.

در اين مسابقه اتفاقات قابل ذکری رقم خورد که مهمترين آن مصدوميت مجتبی جباری بود. او در دقيقه ۲۲ بازی جای خود را به ايمان مبعلی داد.

تماشاگران تيم صنعت نفت آبادان که به درخواست مسئولان باشگاه استقلال محروميت‌شان مورد بخشش کميته انضباطی قرار گرفته و توانسته بودند رويارويی نفت آبادان با آبی پوشان تهرانی را با حضور در ورزشگاه تختی دنبال کنند، بازهم با بازيکنان تيم ميهمان نامهربان بودند و با اين کار پيروزی شيرين و بی حرف و حديث تيم‌شان را تحت تاثير قرار دادند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016