پنجشنبه 13 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پرويز مظلومی: داوران بعد از شهرآورد به ما فشار آورده‌اند، نفت با اشتباهات داوری به گل رسيد، مهر

اهواز - خبرگزاری مهر: سرمربی تيم فوتبال استقلال تهران گفت: بعد از پيروزی برابر پرسپوليس در شهرآورد تهران از ناحيه داوری فشار فراوانی بر ما وارد شده و نمونه آن را در بازی برابر صنعت نفت ديديم.
به گزارش خبرنگار مهر در آبادان، پرويز مظلومی پس از شکست تيمش برابر صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صنعت نفت در اين بازی بسيار خوب ظاهر شد اما برخلاف جريان بازی به گل رسيد، به خصوص روی صحنه گل اول که بايد ما توسط فرهاد مجيدی به گل می‌رسيديم اما اين نفتی‌ها بودند که روی ضدحمله دروازه ما را گشودند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: از عملکرد بازيکنان استقلال در اين بازی راضی نيستم و برخی از آنها خواسته‌های مرا در زمين بازی پياده نکردند. ضمن اينکه در دقايق آخر به علت مصدوميت فرهاد مجيدی، وی نتوانست به خوبی بازی کند و ما عملا ۱۰ نفره به بازی ادامه داديم.

مظلومی تصريح کرد: روی گل‌هايی که نفت در اين بازی به ثمر رساند، داور اشتباهاتی داشت. متاسفانه بعد از بازی برابر پرسپوليس از ناحيه داوری فشار فراوانی روی تيم ما وارد شده و در بازی‌های قبلی نيز اين وضعيت مشاهده شده است.

سرمربی استقلال تهران تاکيد کرد: صنعت نفت در اين فصل بسيار عالی ظاهر شده و اگر اينچنين ادامه دهد می تواند در پايان رقابت‌های فصل جاری در نيمه نخست جدول حضور داشته باشد.

مظلومی گفت: در بازی امروز برای اولين بار بود که حتی يک تماشاگر هم نداشتيم. نمی دانم چه شد که تماشاگران ما نخواستند يا نتوانستند برای حمايت از استقلال به ورزشگاه بيايند.

وی در خصوص مصدوميت مجتبی جباری در بازی با صنعت نفت آبادان گفت: مصدوميت جباری سيستم تيم را به هم ريخت و حتی مبعلی که به عنوان جانشين وی وارد زمين شد بدون گرم کردن بدنش مشغول بازی شد و تا ۱۵ دقيقه اول سردرگم بود.

سرمربی استقلال تهران در خصوص آينده تيمش گفت: اولين هدف ما کسب سهميه ليگ قهرمانان آسياست اما در کل هدف ما اين است که قهرمان ليگ برتر شويم.

دو تيم فوتبال صنعت نفت آبادان و استقلال تهران از هفته چهاردهم مسابقات ليگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقيقه امروز در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که در نهايت زرد پوشان ميزبان موفق به شکست حريف خود شدند.

قضاوت ديدار صنعت نفت آبادان - استقلال تهران برعهده محسن قهرمانی بود. او در اين بازی به سجاد مشکل‌پور، رسول نويدکيا و نبی الله ساکی از تيم صنعت نفت آبادان و کيانوش رحمتی، فرهاد مجيدی، اميدرضا روانخواه و اميرحسين صادقی از تيم استقلال کارت زرد نشان داد.

استقلال با تحمل شکست برابر صنعت نفت آبادان ۲۴ امتيازی ماند و با تفاضل گل ۵+ پايين تر از پرسپوليس ايستاد که همين تعداد امتياز کسب کرده اما تفاضل گلش ۶+ است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016