پنجشنبه 13 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تيم ملی فوتبال نيجريه در غياب کاپيتان و دروازه بان اصلی خود به تهران می‌آيد، مهر

تيم ملی فوتبال نيجريه در حالی به ديدار تيم ملی فوتبال کشورمان خواهد آمد که در فهرست اين تيم نام "ژوزف يوبو" و "وينسنت انيه‌ما"، کاپيتان و دروازه بان اصلی عقاب‌ها در جام جهانی ۲۰۱۰ ديده نمی‌شود.
به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری رويترز گزارش داد، "استين گواوئن" سرمربی تيم ملی فوتبال نيجريه برای ديدار دوستانه با تيم ملی فوتبال کشورمان ۲۰ بازيکن را به اردوی آماده سازی اين تيم دعوت کرده است که در آن فهرست نام "ژوزف يوبو"، ‌کاپيتان و مدافع با تجربه تيم نيجريه ديده نمی شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




کادر فنی تيم ملی فوتبال نيجريه همچنين به "وينسنت انيه‌ما" دروازه بان اصلی اين تيم استراحت داد و اين بازيکن که در جام جهانی آفريقای جنوبی از دروازه تيم نيجريه محافظت می کرد در کاروان عقاب‌ها برای سفر به تهران حضور ندارد.

"امانوئل اکبيمی"، رئيس کميته فنی فدراسيون فوتبال نيجريه به خبرگزاری رويترز گفت‌: ما می خواهيم تغييراتی را در ترکيب تيم به وجود آوريم از اين رو قرار نيست تمامی بازيکنان خود را مقابل ايران در اختيار داشته باشيم.

بر اين اساس در ديدار با تيم ايران "جان اوبی ميکل"، بازيکن خط ميانی تيم چلسی انگلستان، "پيتر اودموينجی"، مهاجم تيم وست برومويچ انگليس و "ويکتور اوبينا" در ترکيب تيم نيجريه غايب هستند.

ديدار دوستانه تيم‌های ملی فوتبال ايران و نيجريه روز چهارشنبه ۱۷ نوامبر ۲۰۱۰ (۲۶ آبان‌ماه ۱۳۸۹) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016