شنبه 15 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

26 بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شدند - 9 بازیکن جدید در فهرست قطبی،

از سوی افشین قطبی، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان 26 بازیکن به اردوی این تیم برای دیدار دوستانه مقابل نیجریه دعوت شدند که در جمع آنها نام 9 بازیکن تازه وارد دیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، قطبی برای دیدار دوستانه با نیجریه نفراتی چون حسن هوری، حسن رودباریان، پژمان منتظری، علیرضا نورمحمدی، محمد برجلو، ابوذر رحیمی، مهدی کیانی، بهادر عبدی و رضا نوروزی را برای نخستین بار به اردوی تیم ملی دعوت کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




- اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی فوتبال ایران به شرح زیراست:

دروازه بان‌ها: حسن هوری، علیرضا حقیقی و حسن رودباریان

مدافعان: خسرو حیدری، پژمان منتظری، محمد نصرتی، هادی عقیلی، حنیف عمران‌زاده، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی، محمد برجلو و ابوذر رحیمی

هافبک‌ها: آندرانیک تیموریان، جواد نکونام، محمد نوری، ایمان مبعلی، پژمان نوری، بهادر عبدی و مهدی کیانی

مهاجمان: میلاد میداوودی، هادی نوروزی، میلاد زنیدپور، مسعود شجاعی، محمد غلامی، رضا نوروزی و مهرداد اولادی

خسرو والی‌زاده، مدیر رسانه‌ای تیم ملی با اعلام فهرست بازیکنان این تیم گفت: کادر فنی تیم ملی ایران ضمن آرزوی موفقیت برای مدیران، کادر فنی، بازیکنان و تمامی هواداران تیم ذوب آهن و به منظور حفظ تمرکز بازیکنان این تیم در فینال لیگ قهرمانان باشگاه‎های آسیا، هیچ بازیکنی از این تیم را به اردوی آتی تیم ملی دعوت نکرده است.

وی افزود: کادر فنی تیم ملی همچنین با آرزوی موفقیت برای تیم امید ایران در بازی‌های آسیایی گوانگجو اعلام کرد که دیدارهای این تیم را در این بازی‌ها به دقت زیر نظر خواهد گرفت و امیدوار است بازیکنان جوان تیم امید بتوانند در آینده‌ای نزدیک و در جام ملت‌های آسیا به تیم ملی بزرگسالان کمک کنند.

مدیر رسانه‌ای تیم ملی در پایان اعلام داشت: کادر فنی تیم ملی به دلیل دیدارهای مهم ذوب آهن و تیم ملی امید و موقعیت مناسب پیش آمده اقدام به دعوت از بازیکنان جدیدی برای دیدار با نیجریه کرده و با توجه به اینکه کادر فنی تشخیص داده است در برخی پست‌ها نیاز به تقویت تیم احساس می شود، این موقعیت را برای آزمایش بازیکنان جدید جهت پست‌هایی که نیاز به تقویت دارند، مغتنم شمرده است.

بازیکنان دعوت شده باید با در دست داشتن اصل پاسپورت، اصل شناسنامه و اصل کارت ملی پیش از ساعت 12 روز شنبه مورخ 22 آبان‌ماه خود را به کادر فنی تیم ملی و در محل آکادمی ملی فوتبال معرفی کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016