شنبه 3 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قطبی: به بازيكنانم افتخار مي‌كنم، ایلنا

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران جمعه شب پس از پیروزی قاطع برابر تیم ملی بحرین تاكيد كرد که به بازیکنانش افتخار می کند.

به گزارش ايلنا و به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال افشین قطبی که در کنفرانس مطبوعاتي بعد ازبازي شرکت کرده بود،اين اظهار نظر را انجام داد. تيم او اولين بازي تورنمنت غرب آسيا را با برد پرگل مقابل بحرين پشت سر گذاشته بود و افشين قطبي خوشحال‌تر از هر زمان ديگر رو در روي خبرنگاران نشسته و به سوالات آنها پاسخ مي‌داد. او صحبت‌هايش را اين طور شروع كرد:« ابتدا بسیار خوشحالم که این مسابقات را با قدرت و با کسب یک نتیجه خوب آغاز کردیم و به بازیکنانم افتخار می کنم که اینگونه با قدرت و شهامت برابر حریف بازی کردند و به هفتمین برد پیاپی خود در دیدارهای بین المللی دست یافتند. ما درحال ساختن تیمی هستیم که هدف آن قهرمانی در جام ملتهای آسیا است و این بازیکنان نشان دادند که تا چه اندازه استعداد و قدرت یادگیری دارند.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به طور حتم هر وقت تيم ملي چنين نتيجه‌اي مي‌گيرد قطبي آرامش بيشتري پيدا مي‌كند چون او با اين بازي‌ها و نتايج مي‌تواند منتقدانش را ساكت كند. منتقداني كه حالا فشار كمتري به او مي‌آورند و بهانه‌هاي كمتري براي انتقاد كردن دارند. قطبی در پاسخ به سوال دیگری درباره آینده تیم ایران در جام ملتهای اسیا و تاثیر این مسابقات بر وضعيت تيمش گفت:« از آنجا که جام ملتهای آسیا در یک کشور عربی برگزار می شود، حضور تیم ما در مسابقات غرب آسیا در اردن و اینکه تمام حریفان ما در این مسابقات از کشورهای عربی هستند، می‌تواند کمک زیادی به ما کند.»

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری که درباره غیبت چند بازیکنان تیم بحرین از صحبت کرد، گفت:« این یک مسابقات بین المللی است و همه ما مسوولیت داریم که با تمام قوا در آن شرکت کنیم و این اصلا مهم نیست که چند بازیکن آنها نبودند. اگر این‌گونه باشد تیم ما هم درغیاب چند بازیکن خود از تیم های پرسپولیس و ذوب آهن و همچنین چند بازیکن آسیب دیده گام به این مسابقات گذاشته اما ما هیچگاه این مساله را بهانه نمی کنیم زیرا مسوولیت داریم. ازسوی دیگر تیم ایران نشان داد که درغیاب چند بازیکن خود نیز خوب و زیبا بازی می کند و این مساله نشان دهنده ساختار تیم و حضور بازیکنانی است که همه در یک سطح هستند.»

تیم ملی فوتبال ایران جمعه شب در نخستین دیدار خود در ششمین دوره مسابقات غرب آسیا برابر بحرین سه بر صفر به برتری رسید و با سه امتیاز در صدر گروه یک قرار گرفت. دومین دیدار تیم ايران ساعت 30/17 روز سه شنبه به وقت ایران برابر عمان در ورزشکاه ملک عبدالله امان برگزار می شود. تیم های بحرین و عمان نیز یکشنبه به دیدار هم می روند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016