پنجشنبه 20 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی پروين: استيل‌آذين پرسپوليس دهه ۶۰ می‌شود، جای علی کريمی وسط تيم ملی است! مهر

رئيس سازمان فوتبال استيل آذين با بيان اينکه اين تيم از نظر بدنی بيمار است،گفت: اگر صبر کنيد با توجه به پتانسيلی که استيل‌آذين دارد، اين تيم را به پرسپوليس دهه ۶۰ تبديل خواهم کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، علی پروين پس از تساوی بدون گل عصر امروز پنجشنبه تيمش برابر ملوان بندرانزلی در جمع خبرنگاران ضمن بيان اين مطلب افزود: از بيرون که استيل آذين را می بينند می گويند اين تيم حاشيه دارد و بازيکنانشان با هم اختلاف دارند. اما باور کنيد از روزی که من آمده ام نه در اين تيم مشکلی ديده ام و نه حاشيه ای!



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




رئيس سازمان فوتبال استيل آذين ادامه داد: من واقعا از ديدن اين بازيکنان لذت می برم. همه آنها از بزرگان اين فوتبال هستند و دست به دست هم دادند تا تيم نتيجه بگيرد.

علی پروين در پاسخ به اين پرسش خبرنگاران که " شما گفته ايد ديدار استيل آذين از تلويزيون پخش نشود؟ " گفت: من اين حرف را از شما می شنوم. هيچ دخالتی در اين مورد نداشته ام. البته به نظرم اگر بازيهای استيل آذين پخش نشود بهتر است. شرايط استقلال و پرسپوليس فرق می کند اما برای تيم هايی مثل استيل آذين ممکن است يک بازيکن مرتکب اشتباهی شود و خبرنگاران روی آن زوم می کنند و بزرگش می کنند.

وی در ادامه صحبت هايش در مورد خبرنگاران گفت: شما خبرنگاران فقط منتظريد تا اتفاقی بيفتد و آن را بزرگ کنيد!

پروين در مورد مصدوميت علی کريمی و تعويض اين بازيکن نيز گفت: من هيچ اختلافی با علی کريمی ندارم اما نمی دانم اين خبرنگاران اختلاف ما را از کجا می آورند. کريمی عصای دست هر مربی است. شک نداشته باشيد اگر همينطور ادامه بدهد جاش وسط تيم ملی است!

رئيس سازمان فوتبال استيل آذين ادامه داد: در اين چند روز من مشکلی در اين تيم نديدم. تنها مشکل مال ضعف بدنی بازيکنان است که خيلی عقب هستند. اگر هم از قول من گفته اند استيل آذين بيمار است درست گفته اند. منظور من همين مشکل و ضعف بدنی است.

علی پروين در ادامه گفتگويش با خبرنگاران با بيان اينکه " خدا را شکر محمد(پروين) هم مصدوم شد و استيل آذين بيا نيست"، در پاسخ به اين پرسش که آيا با موبايل با پيروانی بر روی نيمکت در تماس بود، خاطرنشان کرد: من اصلا از موبايل بدم می آيد. وارد ورزشگاه که می شوم موبايلم را خاموش می کنم و در هتل روشن می کنم. به بازيکنان هم گفته ام که همه خاموش کنند.

رئيس سازمان فوتبال استيل آذين در پاسخ به اين پرسش که آيا اين باشگاه ورشکسته شده است؟ گفت: اينها همه شايعه است. استيل آذين نه ورشکسته شده و نه می خواهد سهامش را بفروشد. ما تنها تيمی هستيم که ۴۰ درصد قرارداد بازيکنان را داده ايم.

وی با تاکيد مجدد بر ضعف بدنی بازيکنان استيل آذين در مورد دلايل کسب تساوی بدون گل برابر ملوان نيز گفت: امروز از روزهايی بود که من کم حرص و جوش خوردم. ملوان برای کسب يک امتياز آمده بود که با دفاع چند لايه به اين خواسته اش رسيد. البته بازيکنان ما هم زياد خوب بازی نکردند.

پروين ادامه داد: شايد دليلش اين است که چند بازی است تيم نتيجه نگرفته و بازيکنان هم استرس دارند و هم با احتياط بازی می کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: صبر کنيد تا استيل آذين بهتر شود. به نظر من اين تيم می شود پرسپوليس دهه ۶۰ . اميدواريم بازيکنان هر چه سريعتر به شرايط مطلوب برسند.

ديدار تيم های فوتبال استيل آذين و ملوان بندرانزلی در هفته پانزدهم رقابتهای ليگ برتر عصر امروز پنجشنبه با تساوی بدون گل دو تيم در ورزشگاه شهيد دستگردی تهران برگزار شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016