پنجشنبه 20 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هفته پانزدهم ليگ برتر: شکست پرسپوليس، تداوم موفقيت‌های مس و توقف استيل آذين، ايسنا

صمد مرفاوی و مس کرمان در ادامه نتايج موفقيت‌آميزشان در ليگ دهم پرسپوليس را هم شکست دادند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در ادامه هفته پانزدهم رقابت‌های ليگ برتر تيم فوتبال مس کرمان با تک گل نبی‌الله باقری‌ها که در دقيقه دوم به ثمر رسيد پرسپوليس را از پيش‌رو برداشت تا به روند رو به رشدش ادامه دهد. مس پس از باخت به ملوان در هفته سوم تا به حال به هيچ تيمی نباخته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در اين بازی عليرضا نورمحمدی در دقيقه ۵۴ با کارت قرمز هدايت‌الله ممبينی از بازی اخراج شد تا پرسپوليس دقايق باقی مانده را با ده نفر بازی کند.

با اين پيروزی مس با ۲۶ امتياز و تا پيش از ديدارهای فردا به مکان سوم جدول رسيد. اين برای نخستين بار است که صمد مرفاوی توانسته تيم علی دايی را شکست دهد.

در پايان اين بازی درگيری نسبتا شديدی بين بازيکنان دو تيم رخ داد که ممبينی با کارت زرد مازيار زارع را جريمه کرد. در اين بازی بادامکی و عليرضا محمد هم از داور کارت زرد گرفتند.

در آخرين دقايق بازی صحنه مشکوکی در محوطه هجده قدم مس رخ داد که ممبينی اعتقادی به پنالتی نداشت. اين تصميم داور با اعتراض شديد بازيکنان پرسپوليس همراه شد.

استيل آذين هم در تهران با نتيجه بدون گل برابر ملوان متوقف شد. امروز برای نخستين بار مسووليت فنی استيل آذين بر عهده علی پروين بود.

در ديگر ديدار امروز صبا در قم با نتيجه صفر بر صفر برابر تراکتورسازی تبريز متوقف شده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016