یکشنبه 23 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افشين قطبی: برنده ايران – عراق از گروهش صعود می‌کند، ايلنا

از سه سال پيش که به ايران آمدم، احساسات مردم ايران بنزين افشين قطبی بوده. اگر تصميم گرفتم بعد از جام ملتها خداحافظی کنم، به خاطر آرامش تيم ملی بود. خواستم فضای فوتبال را درست کنم.


ايلنا: تيم ملی فوتبال ايران روز چهارشنبه در يک بازی دوستانه در ورزشگاه آزادی رودرروی نيجريه قرار می گيرد.قطبی شاگردانش را از صبح روز يکشنبه به اردو فراخواند.شاگردانی که ۷ نفر از آنها اولين بار است به تيم ملی دعوت می شوند.
به گزارش ايلنا، عصر يکشنبه بعد از تمرين تيم، قطبی در گفت وگويی با خبرنگاران از شرايط بازيکنان و اميدواری اش به موفقيت در جام ملتها گفت.


تيم شما روز چهارشنبه با نيجريه بازی دارد، چه نظری درباه اين تيم داريد؟



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




نيجريه تيمی است که قدرتش از ما بالاتر است و اين می‌تواند خيلی مناسب باشد. بازيکنانم بايد سعی کنند سطح توانی‌هايشان را به آنها برسانند.

در اين مدت بحث خداحافظی شما مطرح بود.آيا هنوز تصميمتان عوض نشده ؟
فکر می‌کنم به اندازه کافی درباراه اين موضوع بحث شده بايد ملی فکر کنيم.

گفته می‌شود شما از اتفاقاتی که اخيرا افتاده ناراحتيد .
اصلا اينطور نيست. از سه سال پيش که به ايران آمدم، احساسات مردم ايران بنزين افشين قطبی بوده. اگر اين تصميم را گرفتم به خاطر آرامش تيم ملی بود. خواستم فضای فوتبال را درست کنم.

فوتبال کره‌شمالی در همه رده‌های سنی خوب نتيجه گرفته. فکر می‌کنيد بازی با اين تيم در جام ملتها سخت باشد؟
من به بازيکنانم ايمان دارم. از تمرين کردنشان لذت می‌برم. آنها رفاقت و دوستی و همدلی زيادی دارند که بعد از ۳۴ سال قهرمان آسيا شوند. فکر می‌کنم بازی اولمان با عراق خيلی مهم باشد. فکر می‌کنم هر کس ببرد، می‌تواند از گروه صعود کند. الان طوری شده که همه تيم‌ها خصوصيت هم را می‌شناسند و بردن و باختن در يک بازی بستگی به شرايط تيم دارد. هر چه به بازی‌ها نزديکتر می‌شويم، انگيزه بازيکنام بيشتر می‌شود.

باتوجه به دروازه‌بان‌های آماده‌ای که داريم ،انتخاب حسن رودباريان بحث‌برانگيز بود.
وقتی تعدادی از بازيکنانی که در پست‌های اصلی‌اند، به گوانگژو می‌روند و ذوب‌آهن هم در ليگ قهرمانان آسيا بازی می‌‌کند، احساس کرديم بهترين فرصت است در پست‌هايی که نياز داريم، بازيکنان جديد دعوت کنيم. ملاک ما برای انتخاب آنها شخصيت، اخلاق، رفتار و البته فنی بود. بهتر است درباره بازيکنان کلی صحبت کنيم. من درباره فرد حرفی نمی‌زنم.

جواد نکونام و مسعود شجاعی از چه زمانی به تيم ملحق می‌شوند؟
آنها فردا می‌آيند و ريکاوری می‌کنند . بعد از ظهر هم با ما تمرين می‌کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016