چهارشنبه 26 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

طلسم بی طلايی کاروان ورزش ايران در شانزدهمين دوره بازيهای آسيايی شکست، کرمی و نصرآزادانی قهرمان شدند، مهر

در پنجمين روز از شانزدهمين دوره بازيهای آسيايی تيم ملی تکواندو طلسم روزهای بی طلايی کاروان ورزشی ايران را شکست و توسط عليرضا نصرآزادانی و يوسف کرمی به دو مدال طلا دست يافت تا کاروان کشورمان در جدول رده بندی توزيع مدال‌ها به رده نهم صعود کند.
به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به گوانگجو چين، در شرايطی که کاروان ورزشی کشورمان تا روز پنجم موفق به کسب ۱۲ مدال نقره و برنز در رشته های مختلف شده بود، عليرضا نصرآزادانی نخستين تکواندوکاری بود که با حضور در فينال و شکست حريف ازبکستان به مدال طلا دست يافت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




عليرضا نصر آزادانی نمانيده وزن پنجم تيم تکواندو ايران که با قدرت کار خود را در بازيهای آسيايی آغاز کرده بود تا ديدار پايانی با همان قدرت پيش برود. وی در بازی نهايی موفق شد "ديميتری کيم" از ازبکستان را با نتيجه ۱۱ بر ۲ شکست دهد و اولين مدال طلا را به کاروان ورزشی ايران هديه کند.

وی قبل از فينال "پاتوت تونگسالاب" از تايلند را ۵ بر ۳، "کريموف" از تاجيکستان را ۱۰ بر ۲، " لی لای از چين را ۶ بر ۲ و "جانگ کيونگ هون" از کره جنوبی را با نتيجه ۴ بر يک شکست داده بود.

اما يوسف کرمی کاپيتان تيم ملی تکواندو ايران در دومين فينال روز پنجم برابر حريفی از کره جنوبی به ميدان رفت و موفق شد با شکست وی دومين مدال طلا را برای کاروان ورزشی ايران به ارمغان بياورد.

يوسف کرمی که دوره قبلی بازيهای آسيايی در دوحه به مدال طلا دست پيدا کرده بود در رقابتهای امروز و در گروهی که ۱۱ تکواندوکار حضور داشت با اقتدار به فينال رسيد.

کرمی در مرحله نيمه نهايی و در ديدار با "زاهو فنگ" با نتيجه ۳ بر صفر صاحب پيروزی شد و برای کسب مدال طلا به مصاف "پارک يونگ" از کره‌جنوبی رفت و با شکست دادن اين کره ای قهرمان شد. کرمی دور نخست استراحت داشت و سپس "دنار عبدالکريم " از بحرين را ۷ بر۲ از پيش رو برداشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016