شنبه 13 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

با نظر علي پروين، محمد خاكپور مربي استيل آذين شد، ايسنا

محمد خاكپور به عنوان "مربي" استيل‌آذين انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، به دنبال استعفاي جمعي كادر فني تيم فوتبال استيل آذين متشكل از افشين پيرواني،رضا شاهرودي و احمدرضا عابدزاده، علي پروين رئيس سازمان باشگاه استيل آذين طي حكمي، محمد خاكپور بازيكن سال‌هاي دور تيم ملي فوتبال را به عنوان "مربي" اين تيم منصوب كرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




خاکپور در جلسه اي با پروين برنامه هاي خود را تشريح کرد و قرار شد با حضور در تمرين اين تيم مشکلات را يادداشت برداري ودر اختيار پروين قرار دهد.

به گزارش ايسنا، پس از آنكه علي پروين در تمرين روز چهارشنبه استيل‌آذين در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي ايسنا از مذاكره با محمد خاكپور براي قبول سرمربيگري اين تيم خبر داده بود، اما حسين هدايتي مالك استيل آذين در گفتگويي با سايت رسمي اين باشگاه با رد اين خبر گفت: اين موضوع شايعه‌اي بيش نيست و حاشيه‌سازان مي‌خواهند با اين كار در اين شرايط حساس به استيل آذين ضربه بزنند.

اما با وجود اظهارات ضد و نقيض در باشگاه استيل‌آذين محمد خاكپور امروز به عنوان مربي اين باشگاه انتخاب شد و امروز بعدازظهر هم در تمرين اين تيم حضور يافت. نكته جالب اين است كه در سايت باشگاه استيل آذين دو خبر كاملا متفاوت به چشم مي‌خورد و در كنار خبر "تكذيب هرگونه قرارداد با خاكپور" از سوي هدايتي خبر انتخاب مدافع پيشين تيم ملي فوتبال به عنوان سرمربي اين تيم را هم مي‌توان ديد.

خاكپور پس از لوبيسا تومباكوويچ و افشين پيرواني سومين مربي استيل آذين در فصل جاري ليگ برتر خواهد بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016