یکشنبه 14 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هوار ملامحمد به استقلال پيوست، پرويز مظلومی: پيوستن ملامحمد با نظر مستقيم من صورت گرفت، مهر

بازيکن پيشين تيم فوتبال پرسپوليس پس از نشست با مديرعامل باشگاه استقلال به تيم آبی پوش تهران پيوست.
پرويز مظلومی سرمربی تيم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تاييد اين خبر گفت: توافق نهايی با هوارملامحمد انجام شده و بزودی قراردادش در هيئت فوتبال تهران ثبت خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




هوارملامحمد فصل گذشته در ترکيب تيم فوتبال پرسپوليس به ميدان رفت و نمايش خوبی داشت. اين بازيکن امروز از طريق مديربرنامه هايش با علی فتح الله زاده ديدار کرد و به توافقات ابتدايی نيز دست پيدا کرد.

***

پرويز مظلومی: پيوستن ملامحمد با نظر مستقيم من صورت گرفت
- مشکلات ما را برطرف می‌کند

سرمربی تيم فوتبال استقلال از پيوستن بازيکن پيشين تيم فوتبال پرسپوليس به جمع آبی پوشان خبر داد و گفت: ملامحمد با نظر مستقيم من جذب شده است.
پرويز مظلومی عصر امروز يکشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اعلام اين مطلب افزود: بازيهای هوار ملامحمد در تيم ملی عراق را زير نظر داشتم و از توانايی های فنی اين بازيکن مطلع بودم. ما تنها يک بازيکن خارجی می توانستيم بگيريم که در جمع بندی کلی به اين نتيجه رسيديم که ملامحمد می تواند به ما کمک کند.

سرمربی تيم فوتبال استقلال ادامه داد: ما در جناح چپ مشکلاتی داريم که فکر می کنم ملامحمد می تواند به برطرف شدن اين مشکلات کمک کند. البته او نياز به زمان دارد تا خودش را با شرايط استقلال تطبيق دهد اما مطمئنا پس از برطرف شدن اين مشکلا او کمک زيادی به تيم ما خواهد کرد.

وی در پاسخ به اين پرسش که با توجه به تعطيلی بازيهای هفته هجدم به دليل آلودگی هوا گفت: وقتی ما در اين شرايط تمرين می کنيم، تعطيل کردن مسابقات چه توجيهی می تواند داشته باشد. ما در اين هوا تمرين می کنيم و قطعا می توانيم بازی را هم برگزار کنيم. اين نوع تعطيلی ها تنها به تيم ها لطمه می زند.

پرويز مظلومی خاطرنشان کرد: در تمرين امروز به بازيکنان اصلی استراحت داديم و ساير بازيکنان در همين هوا تمرين کردند و مشکلی هم بوجود نيامد.

تيم فوتبال استقلال در هفته هجدهم رقابتهای ليگ برتر روز جمعه بايد در ورزشگاه آزادی به مصاف شهرداری تبريز برود که البته احتمال لغو اين ديدار به دليل آلودگی هوا وجود دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016