پنجشنبه 18 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هفته هجدهم ليگ برتر: شکست پرسپوليس در برابر تراکتورسازی، پايان شکست‌های استيل آذين با پيروزی بر فولاد، ايسنا

- توقف سپاهان برابر راه‌آهن

هفته هجدهم رقابتهای ليگ برتر فوتبال ايران با پيروزی تيم‌های تراکتورسازی تبريز و استيل‌آذين تهران و شکست پرسپوليس آغاز شد.

به گزارش ايسنا، هفته هجدهم رقابتهای ليگ برتر امروز با برگزاری چهار ديدار آغاز شد که در يکی از حساس‌ترين ديدارها تراکتورسازی تبريز با نتيجه يک بر صفر پرسپوليس تهران را شکست داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




کرار جاسم محمد در دقيقه ۲۶ تگ گل اين ديدار را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. خداد افشاريان قضاوت اين ديدار را بر عهده داشت.

اين چهارمين شکست پياپی شاگردان علی دايی است.

تراکتورسازی با اين پيروزی با ۲۸ امتياز به مکان پنجم جدول رده بندی صعود کرد و پرسپوليس با ۲۷ امتياز به مکان ششم سقوط کرد.

در يکی از ديدارهای ديگر امروز استيل‌آذين به روند شکست‌های پياپی خود پايان داد و با نتيجه دو بر يک از سد فولاد خوزستان گذشت.

سياوش اکبرپور در دقايق ۳۴ و ۶۳ گل‌های اسيتل آذين را زد و "باکاری دياکيته" در دقيقه ۷۰ گل فولاد خوزستان را وارد دروازه استيل‌آذين کرد.

سپاهان نيز در خانه با نتيجه‌ی دو بر دو برابر راه‌آهن شهر ری متوقف شد. سيد جلال حسينی در دقيقه ۵۰ و محسن بنگر در دقيقه ۷۳ برای سپاهان گلزنی کردند. امين متوسل زاده در دقيقه ۱۵ و بهادر عبدی در دقيقه ۷۰ گل‌های راه‌آهن را به ثمر رساندند.

ديدار تيمهای نفت تهران و ملوان بندرانزلی با تساوی بدون گل به پايان رسيد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016