جمعه 17 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی دايی: نمايش خوبی مقابل اينتراخت داشتيم، ايسنا

- برای قهرمانی جام حذفی آماده می‌شويم

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس پس از ديدار با اينتراخت بدشانسی را عامل شکست شاگردانش دانست.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، تيم فوتبال پرسپوليس در نخستين ديدار خود در تورنمت آنتاليا مقابل اينتراخت فرانکفورت به ميدان رفت و پس از تساوی يک بر يک در قت عادی در ضربات پنالتی تن به شکست داد. علی دايی در پايان اين ديدار در نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

- بازی برابر اينتراخت را چگونه ارزيابی می‌کنيد؟



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به نظر من بازی خوبی را به نمايش گذاشتيم و در تمام زمان‌های بازی خوب ظاهر شديم، اما متاسفانه در ضربات پنالتی با بدشانسی مواجه شديم و بازی را واگذار کرديم.

- نظر شما در مورد اردوی آنتاليا چيست؟
مطمئنا با توجه به امکانات اين شهر و شرايط فصلی وضعيت اينجا خيلی خوب است و همه چيز برای تيم ما عالی پيش بينی شده است و جا دارد از مهمان نوازی دوستانی که ما را در اين تورنمنت ياری دادند، تشکر کنم.

- با توجه به اينکه شما در آلمان بازی کرديد، نظر شما در مورد اين تيم چيست؟
اينتراخت تيم خيلی خوبی بود و توانسته بود دورتموند را شکست دهد. يقينا بازی با چنين تيمی برای ما مفيد خواهد بود، ضمن اينکه من شناخت خيلی خوبی از آنها داشتم و بچه‌ها بازی قابل قبولی را به نمايش گذاشتند.

- گويا پرسپوليس چند باخت متوالی داشته است؟
ما طی چند هفته، به دليل مصدوميت و حضور بازيکنان ملی‌پوشان در تيم ملی، نتايج بدی گرفتيم، اما می‌خواهيم خودمان را آماه کنيم تا در جام حذفی قهرمان شويم و در جام باشگاه‌های آسيا با چهره‌ای متفاوت شرکت کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016