سه شنبه 14 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اردوی ترکيه پرسپولييس؛ ملاقات دايی با فاتح تريم، تيم‌های آلمانی امروز وارد ترکيه می‌شوند، مهر

با توجه به حضور فاتح تريم در هتل محل اقامت بازيکنان پرسپوليس در شهر آنتاليا، قرار است علی دايی سرمربی پرسپوليس، ملاقاتی با اين مربی مطرح فوتبال ترکيه داشته باشد.
به گزارش خبرنگار مهر، تيم فوتبال که برای حضور در تورنمنت فوتبال آنتاليا در هتل بين‌المللی تايناتيک اين شهر اسکان يافته است، هتلی که ميزبان يک دوره کلاس مربيگری برای مربيان تيم‌های ليگ برتری ترکيه است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در مراسم افتتاحيه کلاس‌ها، مصطفی دنيزلی سرمربی پيشين پرسپوليس حضور يافت. ضمن اينکه قرار است فاتح تريم طی روزهای آينده در اين کلاس‌ها حضور يافته و برای حاضران صحبت کند. بر اين اساس طبق هماهنگی‌های انجام شده قرار است علی دايی سرمربی پرسپوليس، ملاقاتی با فاتح تريم سرمربی مطرح ترکيه‌ای که مدتی سرمربيگری تيم ملی ترکيه را برعهده داشت، داشته باشد.

از سوی ديگر تيم‌های فوتبال اينتراخت فرانکفورت و کلن آلمان برای حضور در تورنمنت آنتاليا امروز سه شنبه وارد اين شهر ترکيه می‌شوند و روز پنجشنبه به مصاف تيم‌های ايرانی و ترکيه‌ای می‌روند. نشست هماهنگی مسئولان چهار تيم شکت کننده در اين مسابقات پيش از آغاز تورنمنت چهارجانبه آنتاليا فردا (چهارشنبه) برگزار خواهد شد.

همچنين به دليل بارش شديد باران در روز دوشنبه و تراکم تيم‌های حاضر هتل تايتانيک آنتاليا، زمين تمرين سرخ پوشان تغيير يافت و به زمين C از مجموعه زمين‌های چمن اين هتل انتقال پيدا کرد. بر اين اساس تمرينات صبح امروز (سه شنبه) پرسوليس در آنتاليا از ساعت ۹:۳۰ به وقت محلی در اين محل برگزار شد و تمرين عصر نيز ساعت ۱۶ به وقت محلی برگزار می‌شود.

برای حضور در تمرين صبح بازيکنان با سه دستگاه مينی بوس از هتل به محل تمرين رفتند و پس از آن تمرين با صحبت‌های علی دايی آغاز شد.

نفرات حاضر در تمرين پس از دويدن به دور زمين، حلقه زدند و حرکات کششی انجام دادند و پس از آن به چهار گروه تقسيم شدند که دو سرعتی در مسافت کوتاه در دستور کار آنها قرار داشت. عبور از مانع در گروه‌های دو نفره و تمرينات هوازی از ديگر برنامه‌های تمرينی سرخپوشان بود

اين تمرين در هوای نيمه ابری شهر آنتاليا و در زمين چمنی بسيار مناسب برگزار شد که بازيکنان با جديت خاص و همراه تذکرات و تشويق های دايی تمرينات را برگزار کردند. ژلکو مياج، محمدعلی يحيوی و محمدرضا مولايی در بخش‌های مختلف تمرين دايی را همراهی می­کردند.

تورنمنت فوتبال آنتاليا ترکيه روز پنجشنبه ۱۶ با برگزاری ديدار تيم‌های آنتاليا اسپور ترکيه و کلن آلمان از ساعت ۱۷:۴۰ به وقت ترکيه (ساعت ۱۶:۴۰ به وقت تهران) آغاز می‌شود. تيم پرسپوليس ايران نيز پس از اين بازی از ساعت ۲۰:۱۵ (ساعت ۱۹:۱۵ به وقت تهران) برابر اينتراخت فرانکفورت صف آرايی می‌کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016