چهارشنبه 22 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قطبی: روز شیرینی را برای فوتبال رقم زدیم - روحیه قهرمانی داریم، مهر

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان از پیروزی مقابل عراق به عنوان روزی شیرین و تاریخی برای فوتبال ایران یاد کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به دوحه قطر، افشین قطبی پس از پیروزی تیم ملی کشورمان برابر عراق ضمن بیان مطلب فوق گفت: بسیار خوشحالم که با تلاش همه موفق شدیم به این پیروزی بزرگ دست یافته و روزی تاریخی و شیرینی را برای فوتبال ایران رقم بزنیم.

وی اضافه کرد: این پیروزی از آن جهت اهمیت داشت که ضمن شکست دادن قهرمان سال 2007 جام ملت‌ها توانستیم شکست در این دیدار را با یک پیروزی ارزشمند عوض کنیم و در نهایت شانس‌مان را برای صعود به مرحله حذفی مسابقات افزایش دادیم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: با این نوع بازی و عملکردی که بازیکنان داشتند، نشان دادیم از روحیه بالایی برای رسیدن به قهرمانی برخورداریم. ما امروز ثابت کردیم که تیمی هماهنگ برای رسیدن به موفقیت‌های آینده هستیم.

وی در ادامه اظهار داشت: من مطمئن بودم عراق را شکست می دهیم زیرا در چهره بازیکنان ایرانی و شخصیت بازی‌شان مشخص بود می توانند عقب افتادن خود را در این بازی جبران کنند، البته در این بین به ثمر رساندن گل تساوی پیش از پایان نیمه نخست برای‌مان بسیار ارزشمند بود.

قطبی با ارزشمند خواندن پیروزی مقابل عراق در مورد دیدار با کره شمالی هم گفت: باید در آن مسابقه هم به پیروزی دست یابیم تا پیش از پایان مرحله گروه صعودمان به مرحله حذفی را قطعی کنیم و در بازی سوم با استراحت دادن به بازیکنان شانس‌مان را برای موفقیت در بازی مرحله حذفی افزایش دهیم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به سئوال خبرنگاری که از وی پرسید: "دیدار با کره شمالی برای شما مهمتر است یا امارات؟"، گفت: همه بازی‌ها سخت است و باید با تمام توان و برای رسیدن به پیروزی در این دیدارها به میدان برویم.

تیم ملی فوتبال کشورمان با پیروزی برابر عراق در نخستین دیدار مرحله گروهی جام ملت‌های 2011 آسیا ضمن شکست دادن مدافع قهرمانی جام به صدر جدول گروه D صعود کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016