چهارشنبه 29 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افشين قطبی: ايران بايد قطر را الگو قرار دهد، ايلنا

دولت قطر فهميده تنها از راه ورزش است که می تواند نام کشورش را سر زبان ها بياندازند. اين نشان می دهد که ورزش چقدر مهم است و غرور ملی را بزرگ می کند.


ايلنا: افشين قطبی‏، سرمربی تيم ملی فوتبال ايران با تمجيد از کيفيت پيشرفت ورزش در قطر‏، اين کشور را الگوی مناسب برای ايران دانست.
به گزارش ايلنا،‏ قطبی‏، که تيمش مقتدرانه به مرحله يک چهارم نهايی جام ملتهای آسيا صعود کرده، گفت:« قطر برای فوتبالش همه امکانات را مهيا می کند، از زمين تمرين تا استاديوم و رختکن مناسب تا از اين طريق نمايش ملی از خودش داشته باشد. دولت قطر فهميده تنها از راه ورزش است که می تواند نام کشورش را سر زبان ها بياندازند. اين نشان می دهد که ورزش چقدر مهم است و غرور ملی را بزرگ می کند. ما هم بايد اين رفتار را الگو قرار دهيم.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




او در پاسخ به سوالی از اميدورايش به قهرمانی حرف زد:« در زندگی کاری را شروع نکرده‌ام مگر اينکه به پيروزی فکر کنم. برای من پيروزی تفکر و عادت است و اين انگيزه هميشه در من زنده و بزرگ است.»
قطبی پتانسيل فوتبال ايران را برای قهرمانی بالا می داند:«من به خودم اعتقاد دارم، گروهی را جمع کرده‌ام که انگيزه های بالايی دارند. به بازيکنانم اعتقاد فراوانی دارم و هوش آنها را تحسين می کنم. ما برای قهرمانی آمده ايم و اصلا فرقی نمی کند مقابل کدام تيم قرار می گيريم. تيم های ديگر هستند که بايد نگران بازی با ايران باشند.»
سرمربی تيم ملی ضمن تمجيد از شخصيت تيمی ايران، روزی را به ياد می آورد که مجبور شد ابوذر رحيمی را از تيم خط بزند، اما مشکلی پيش نيامد:« روزی که ابوذر رحيمی را خط زدم، همه چيز را برايش توضيح دادم و او رفتار بزرگی را از خودش نشان داد و پذيرفت. محمد نصرتی مصدوم شده بود و من به نظرم رسيد محسن بنگر بهترين انتخاب است. من هميشه او را زيرنظر داشتم و هميشه جزو ليست من بود. چند بازيکن ديگر هم هميشه در ليست نهايی من وجود داشتند اما امکان حضور وجود نداشت. شما مقابل امارات خواهيد ديد که او چه کيفيتی برای بازی دارد و از چه انگيزه ای برخوردار است.»
تيم ملی ايران ساعت ۱۹:۴۵ امشب، در آخرين بازی مرحله گروهی با امارات بازی می کند.
ايران، شنبه آينده در مرحله يک چهارم نهايی به مصاف کره جنوبی می رود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016