چهارشنبه 29 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرمربی کره جنوبی: ايران يکی از قوی‌ترين تيم‌های آسياست، خيالم از بابت بازی با ايران راحت است، مهر

سرمربی تيم ملی کره جنوبی ايران را يکی از قوی‌ترين تيم‌های آسيا خواند و در عين تاکيد کرد، تيمش نسبت به ملی پوشان فوتبال کشورمان پيشرفت بيشتری داشته و می تواند برای صعود به مرحله نيمه نهايی جام ملت‌های ۲۰۱۱ آسيا اين تيم را شکست دهد.
به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پايگاه خبری فوتبال آسيا، "چو وانگ رائه"، سرمربی تيم ملی کره جنوبی، معتقد است که اگر می خواهند سومين قهرمانی‌شان را در جام ملت‌‍های آسيا تجربه کنند، بايد شاگردان افشين قطبی را در مرحله يک چهارم نهايی شکست دهند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




تيم ملی فوتبال کره جنوبی موفق شد به راحتی هند را در ورزشگاه الغرافه دوحه شکست دهد. اگرچه آنها موقعيت‌های بسيار زيادی را از دست دادند و دو بار توپ را به تير دروازه کوبيدند و بيشتر از پنج موقعيت را از دست دادند.

کره جنوبی با اين پيروزی به خاطر تنها يک گل خورده بيشتر از استراليا با تفاضل گل کمتر در مکان دوم گروه C جای گرفت و در مرحله حذفی حريف ايران شد. اگر کره می توانست به عنوان تيم اول صعود کند، ممکن بود با تيم راحت‌تری برخورد داشته باشد، اما مربی تيم کره معتقد است که در راه قهرمانی بايد بهترين تيم مسابقات را از پيش رو برداشت.

چو وانگ رائه، پس از صعود تيم ملی فوتبال کره جنوبی به مرحله يک چهارم نهايی مسابقات جام ملت‌های ۲۰۱۱ آسيا گفت: من خيلی درباره موقعيت‌هايی که از دست داديم، ناراحت نيستم. به اين دليل که با ايران بازی داريم، يکی از قوی‌ترين تيم‌های آسيا و دوست داريم در راه قهرمانی اين تيم را شکست دهيم.

وی افزود: تنها نگرانی من از بابت سه بازيکن کره است که کارت زرد دارند. من مخصوصا "لی جونگ سو" را به زمين نفرستادم، همچنين با بازی دادن به "چا دو ری" و "کی سونگ يئونگ" در يک نيمه آنها را برای بازی با ايران حفظ کردم.

سرمربی تيم ملی فوتبال کره جنوبی خاطر نشان کرد: در مرحله يک چهارم نهايی هيچ تيم ضعيفی وجود ندارد و ما بايد به خوبی خودمان را آماده کنيم.

وی با ابراز رضايت از نتيجه تيمش در مصاف با هند گفت: من از نتيجه بازی کاملا راضی هستم، ما موقعيت‌های زيادی داشتيم اما از بازيکنانم به خاطر بازی خوب‌شان ممنونم. آنها خيلی جدی بازی کردند و همه تلاش‌شان را به کار گرفتند.

چو وانگ رائه افزود: ما يک پنالتی را به حريف داديم که می توانستيم اين کار را نکنيم، اما "واک تائه های" بی دقتی کرد و می توانست بهتر عمل کند.

وی خاطر نشان کرد: همه خوب بازی کردند و سازمان يافته بودند. موقعيت‌های زيادی برای خودمان ايجاد کرديم. ما هر روز بهتر می شويم و از نحوه بازی در اين تورنمنت راضی هستم. اگر به همين ترتيب بازی کنيم، حتما در بازی يک چهارم نهايی عملکرد خوبی را به نمايش می گذاريم.

چو همچنين معتقد است که با وجود اين که آنها از ۲ بازی دوستانه مقابل ايران يکی را شکست خورده و ديگری را مساوی کرده‌اند، اما تيم قطبی نمی تواند تهديدی جدی برای کره باشند و شاگردانش ترسی از ايران ندارند.

سرمربی تيم ملی کره جنوبی تاکيد کرد: من بازی‌های گروه D را تماشا کردم، از بابت بازی با تيمهای اين گروه خيالم راحت است. ما در يک بازی دوستانه برابر ايران ۲ بر ۲ مساوی کرديم و اگر توجه کنيد متوجه می شويد که ما نسبت به آن موقع خيلی پيشرفت کرده‌ايم.

تيم‌های ملی فوتبال ايران و کره جنوبی در آخرين ديدار از مرحله يک چهارم نهايی مسابقات فوتبال جام ملت‌های ۲۰۱۱ آسيا از ساعت ۲۰:۰۵ روز شنبه هفته پيش رو در ورزشگاه قطر اسپورت شهر دوحه به مصاف هم می روند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016