چهارشنبه 29 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آندرانيک تيموريان: ديدار با کره‌ جنوبی را بزرگ نکنيد، بهترين بازی جام را شاهد خواهيم بود، مهر

هافبک ميانی تيم ملی فوتبال کشورمان گفت: مطمئنم که ديدار ايران برابر کره‌جنوبی بهترين و زيباترين ديدار جام ملت های آسيا خواهد شد.
آندرانيک تيموريان پس از مشخص شدن حريف تيم ملی فوتبال کشورمان در مرحله يک چهارم نهايی رقابتهای جام ملت های آسيا در گفتگو با خبرنگار اعزامی مهر به دوحه قطر ضمن بيان اين مطلب افزود: همانطور که قبلا گفته بودم دوست داشتم در اين مرحله با استراليا بازی کنيم. اين تيم از نظر بدنی افتضاح بود و می توانستيم به پيروزی برسيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی ادامه داد: با اين حال برای ما که هدفمان قهرمانی در آسياست فرقی نمی کند که با چه تيمی بازی کنيم. بالاخره بايد در اين مرحله يا يک تيم بازی می کرديم و کره جنوبی حريف ما شد. کره ای ها تيم قدرتمندی هستند که در دور مقدماتی فوتبال قابل قبولی را به نمايش گذاشتند.

تيموريان خاطرنشان کرد: با اين حال دو تيم ايران و کره جنوبی تا به حال بارها با هم بازی کرده اند وشناخت بسيار زيادی از يکديگر دارند. نحوه بازی کره ايها برابر هند به گونه ای بود که نمی خواستند با ايران بازی کنند. آنها استرس زيادی به خاطر بازی با تيم ملی ما دارند.

وی افزود: نبايد ديدار با کره جنوبی را اينقدر بزرگ کنيم. تيم ملی ايران شايستگی زيادی برای رسيدن به پيروزی را دارد و مطمئنم که با همت و تلاش بازيکنان برابر کره جنوبی به پيروزی خواهيم رسيد. دو تيم با شناخت کامل به مصاف هم می روند و اين کار را برای هر دو تيم سخت می کند. اما اعتقاد دارم زيباترين بازی جام را از دو تيم ايران و کره شاهد خواهيم بود.

هافبک ميانی تيم ملی فوتبال کشورمان گفت: از نظر من بازيکنان تيم ملی ايران در بهترين شرايط آمادگی هستند و می توانند کره جنوبی را شکست دهند. آنها هيچ برتری نسبت به تيم ملی فوتبال ايران ندارند و مطمئن باشيد که تيم ملی می تواند از اين مرحله با موفقيت عبور کند و به راهش برای رسيدن به عنوان قهرمانی ادامه دهد.

ديدار تيم های ملی فوتبال ايران و کره جنوبی در مرحله يک چهارم نهايی پانزدهمين دوره رقابتهای جام ملت های آسيا ساعت ۱۹:۲۵ دقيقه روز دوم بهمن ماه در ورزشگاه قطر اسپورت شهر دوحه برگزار خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016