چهارشنبه 29 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خلعتبری: به احتمال ۹۰ درصد کره را می‌بريم، ايلنا

من اميدوارم بازی ما با آنها جذاب و تماشاگرپسند شود و با صعود ايران همراه باشد.تيم ما خيلی از کره بهتر است و من حتی شنيدم که خود پارک‌جی‌سونگ هم گفته که از روبرو شدن با ايران خوشحال نيست.

ايلنا: محمدرضا خلعتبری اظهار اميدواری می‌کند که بازی ايران-کره‌جنوبی بازی خوبی از کار در بيايد.او در گفتگو با خبرنگار ايلنا در دوحه گفت که شناخت ايران از کره ،امتياز خوبی برای ما پيش از بازی حساس يک چهارم محسوب می‌شود: ما با کره زياد بازی کرده‌ايم و اين تيم را خوب می‌شناسيم.در اين چند سال دوسه بار با کره برخورد داشته‌ايم و آخرين بار هم آنها را شکست داديم. من اميدوارم بازی ما با آنها جذاب و تماشاگرپسند شود و با صعود ايران همراه باشد.تيم ما خيلی از کره بهتر است و من حتی شنيدم که خود پارک‌جی‌سونگ هم گفته که از روبرو شدن با ايران خوشحال نيست."



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




او تاکيد کرد ايران برای قهرمانی بايد سخت‌ترين مسير اين مسابقات را طی کند:"تيمی که می‌خواهد قهرمان شود نبايد برايش فرق داشته باشد که با چه تيمی روبرو می شود اما انصافا مسير ما مسير سختی است.ما در سخت‌ترين گروه افتاديم و بعد از صعود نيز بايد با تيم‌های قدرتمندی بازی کنيم. به نظر من تيم قهرمان از همين مسيری که ما در آن هستيم انتخاب می‌شود ولی من اميدوارم تيم قهرمان خود ما باشيم."
خلعتبری در مورد بازی با کره‌جنوبی هم گفت:"شانس پيروزی ما ۹۰ درصد است چون تيم خوبی داريم و با انگيزه بالايی برای قهرمانی تلاش می‌کنيم.البته تيم کره يکی از بهترين تيم‌های اين کشور در چندسال اخير است ولی ما برای قهرمانی بايد آنها را ببريم."
خلعتبری در پايان در مورد شرايط خودش هم برای بازی امروز با امارات گفت:"ويروس از بدنم بيرون رفته و حالم خوب شده است.روز سه شنبه هم با تيم تمرين کردم و وضعيت خوبی دارم. اگر آقای قطبی بازی‌ام بدهد تلاش می‌کنم بهترين بازی‌ام را انجام دهم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016