جمعه 1 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تورنمنت شش‌جانبه دوبي: پرسپوليس ‌‌٣- اسپارتاپراگ ‌‌٢، ايسنا

تيم فوتبال پرسپوليس از سد اسپارتا پراگ چك گذشت.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، تيم فوتبال پرسپوليس كه براي شركت در تورنمنت شش جانبه دبي در امارات به سر مي‌برد شب گذشته در اولين ديدار خود موفق شد اسپارتا پراگ چك را با نتيجه پرگل 3 بر 2 شكست دهد.


در اين بازي كه در ورزشگاه آل مكتوم شهر دوبي برگزار شد پرسپوليس با تركيب رحمان احمدي، رضا نورمحمدي، سپهر حيدري ، عليرضا محمد، ابراهيم شكوري، تياگو فراگا، حسين بادامكي، مازيار زارع، حميدرضا علي‌عسگر، اميرحسين فشنگچي و هادي نوروزي وارد مسابقه شد و از همان ابتدا با ارائه يك بازي هجومي به سمت دروازه اسپارتا پراگ حمله كرد تا اينكه در دقيقه 18 بوسيله مازيار زارع به گل رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




دو تيم با همين نتيجه به رختكن رفتند و در آغاز نيمه دوم اين شاگردان "جوزف چوانك" بودند كه در دقيقه 48 ، روي يك پاس عمقي و با استفاده از اشتباه مدافعان پرسپوليس در آفسايد گيري و همچنين بي‌دقتي رحمان احمدي در دفع توپ بوسيله "ترشناك" به گل تساوي رسيدند.

سرخپوشان پايتخت بعد از اين گل با نفرات بيشتري به سمت دروازه حريف حمله كردند و پس از دقايقي كوتاه بار ديگر از نماينده چك پيش افتادند. ابراهيم شكوري توپ برگشتي از سوي مدافعان اسپارتاپراگ را از فاصله 30 متري به دروازه شليك كرد كه اين توپ پس از برخورد با يكي از بازيكنان حريف و تغيير جهت گل دوم شاگردان دايي را رقم زد.

پنج دقيقه بعد هادي نوروزي با فرار در عمق دفاع اسپارتاپراگ و رد شدن از دروازه‌بان اين تيم گل سوم پرسپوليسي‌ها را به ثمر رساند.

تيم دوم جدول رده‌بندي ليگ "چك" پس از دريافت گل سوم حمله‌هاي پراكنده‌اي را روي دروازه پرسپوليس ترتيب داد اما تنها يكي از گل‌هاي خورده را دردقيقه 63 با ضربه سر "كيوك" جبران كرد.

همچنين در نيمه دوم عليرضا حقيقي، شيث رضايي، محمد منصوري، مهدي شيري، اشپيتيم آرفي و مجتبي زارعي به ترتيب به جاي رحمان احمدي، سپهر حيدري، اميرحسين فشنگچي، حسين بادامكي، هادي نوروزي و حميدرضا علي عسگر وارد زمين شدند.

تيم فوتبال پرسپوليس كه دو هفته پيش در تورنمنتي ديگر در تركيه شركت كرده بود و در آنجا با دو باخت به مقام چهارم رسيده بود با اين برد نشان داد كه آمادگي بيشتري نسبت به قبل پيدا كرده است.

به گزارش ايسنا، ديدار بعدي پرسپوليس در اين جام دوشنبه هفته آينده و در مقابل زنيت سن‌پترزبورگ روسيه خواهد بود. "زنيت" قهرمان جام يوفا در سال 2008 بوده و بازي اين تيم با پرسپوليس مي‌تواند جذابيت‌هاي زيادي داشته باشد.

تورنمنت شش‌جانبه دوبي در دو گروه سه تيمي برگزار مي‌شود كه در گروه يك، تيم‌هاي الهلال عربستان، زيليناي اسلواكي و شاختار دونتسك اوكراين و در گروه دوم هم پرسپوليس ايران، اسپارتا پراگ چك و زنيت سن‌پترزبورگ روسيه حضور دارند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016