پنجشنبه 30 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی دايی: می‌توانيم سطح فوتبالمان را با تيم‌های اروپايی بسنجيم، ايلنا

در خط حمله مشکل خاصی نداريم و با جذب وحيد هاشميان، بعد از اين می‌توانيم بسيار بهتر از گذشته حاضر شويم، هر چند دوست داشتم بازيکنانی که اکنون در جام‌ملت‌های آسيا حضور دارند نيز در جمع ما بودند.


ايلنا: علی دايی، سرمربی پرسپوليس در کنفرانس مطبوعاتی قبل از شروع تورنمنت ۶ جانبه دبی گفت که تيمش با شرکت در اين تورنمت می‌تواند قبل از شروع بازی‌های ليگ برتر،از فرصت بازی با تيم‌های اروپايی استفاده کند.
به گزارش ايلنا به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، اين جلسه از ساعت ۱۴:۳۰ روز چهارشنبه (ديروز) در هتل ميلنيوم دبی برگزار شد و ميرکولو لوچسکيو، سرمربی رومانيايی تيم شاختار دونتسک، گابريل کالدرون، سرمربی آرژانتينی الهلال، ايگور کورنيت، سرمربی زنيت سن پترزبورگ و علی دايی، سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس حضور داشتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




علی دايی در اين باره گفت: به نظرم تورنمنت خوبی است و تيم ما می‌تواند قبل از شروع دوباره ليگ از فرصت بازی با تيم‌های صاحب سبک اروپايی استفاده کند و بتواند فاصله خود را با اين تيم‌ها بسنجد. چنين فرصت‌هايی برای تيم‌های آسيايی کم پيش می‌آيد و ما می‌توانيم با استفاده از اين فرصت ضعف‌هايمان را پوشش دهيم. تا به آمادگی لازم برای ادامه ليگ برتر ايران و جام باشگاه‌های آسيا برسيم.
سرمربی پرسپوليس در پاسخ به سوالی که حضور او در در اين تيم چه کمکی به پيشرفت فوتبال ايران می‌کند، گفت: آمدن من به پرسپوليس تنها برای کمک به اين تيم و فوتبال ايران بود. به عنوان يک ايرانی وظيفه خود می‌دانم با افتخارات زيادی که در عرصه فوتبال کسب کرده‌ام، با اين تيم نيز بتوانم به موفقيت برسم.
او معتقد است تيمش در خط حمله مشکلی احساس نمی‌کند: در خط حمله مشکل خاصی نداريم و با جذب وحيد هاشميان، بعد از اين می‌توانيم بسيار بهتر از گذشته حاضر شويم. هر چند دوست داشتم بازيکنانی که اکنون در جام‌ملت‌های آسيا حضور دارند نيز در جمع ما بودند تا در کنار يکديگر به آمادگی مناسب‌تری دست پيدا کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016