دوشنبه 8 فروردین 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آخرين اخبار از هفتادمين نبرد استقلال و پرسپوليس، فروش ۷۵ هزار بليت، مهر

رئيس سازمان ليگ برتر از برنامه‌های ويژه اين سازمان برای هفتادمين ديدار تيم های استقلال و پرسپوليس در روز دهم فرودين خبر داد و گفت: برای اين ديدار ۷۵ هزار بليت فروخته خواهد شد که پيش بينی می‌کنيم با توجه به تعطيلات نوروز ظرفيت ورزشگاه آزادی تکميل شود.
عزيز محمدی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بيان اين مطلب افزود: تمام تلاش سازمان ليگ برتر اين است که ديدار تيم های استقلال و پرسپوليس در آرامش کامل و فضايی دوستانه و جوانمردانه برگزار شود که در اين راستا برنامه های ويژه ای را هم برای تماشاگران در نظر گرفته ايم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی با بيان اينکه نشست هايی را با شهرداری منطقه ۲۲ برای فراهم کردن امکانات رفاهی داشته اند خاطرنشان کرد: با توجه به اينکه هر ساله تعدادی از تماشاگران شهرستانی برای تماشای اين ديدار به تهران سفر می کنند، هماهنگی هايی با شهرداری منطقه ۲۲ صورت گرفته تا امکانات رفاهی در اختيار اين هواداران قرار گيرد.

محمدی در توضيح بيشتر اين طرح گفت: برای اولين بار قرار است در ضلع غربی ورزشگاه آزادی کمپی برپا شود که شرايط پذيرايی از تماشاگران شهرستانی برای اقامت کوتاه مدتشان در تهران را داشته باشد. ضمن اينکه قرار است شهرداری منطقه ۲۲ از اين تماشاگران پذيرايی کند و امکانات جانبی را نيز برای رفاه حال آنها در نظر بگيرد.

رئيس سازمان ليگ برتر در مورد ميزان و شرايط بليت فروشی ديدار تيم های استقلال و پرسپوليس گفت: براساس برنامه ريزی های صورت گرفته ۷۵ هزار قطعه بليت برای اين بازی به فروش خواهد رسيد که هواداران دو تيم می توانند بليت ها را با همان قيمت های قبلی در محل ورزشگاه آزادی خريداری کنند.

عزيز محمدی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به تعطيلات نوروز پيش بينی می کنيم ظرفيت ورزشگاه آزادی تکميل شود که به همين دليل تصميم داريم در صورت استقبال تماشاگران و فروش ۷۵ هزار بليت، بازهم شرايط را برای ورود تماشاگران به طبقه دوم ورزشگاه فراهم کنيم تا همه علاقمندان بتوانند اين ديدار را از نزديک تماشا کنند.

رئيس سازمان ليگ برتر در پايان با ابراز اميدواری از اينکه شاهد برگزاری ديداری کاملا جوانمردانه از سوی بازيکنان هر دو تيم باشيم خاطرنشان کرد: اميدوارم تماشاگران دو تيم نيز به آرامش اين ديدار کمک کنند و تنها به تشويق تيم و بازيکنان مورد علاقه خود بپردازند تا شاهد برگزاری يک ديدار به يادماندنی باشيم.

ديدار تيم های فوتبال استقلال و پرسپوليس در هفته بيست و هشتم دهمين دوره رقابتهای ليگ برتر ساعت ۱۷ روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016