پنجشنبه 15 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

داربی پايتخت با دستگيری ۱۵ تن، مصدوميت ۴۳ تن و بدون خسارت به اتوبوسهای شرکت واحد به پايان رسيد، ايسنا

داربی شصت و هشتم پايتخت با ۴۳ مصدوم و دستگيری ۱۵ تن بدون هيچ خسارتی به اتوبوسهای شرکت واحد به پايان رسيد.

دکتر معتمدی، معاون فنی اورژانس تهران در گفت‌وگو با خبرنگار «اجتماعی» خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، با اعلام اين که بازی پيروزی و استقلال در مجموع ۴۳ مصدوم داشت،تاکيد کرد: هيچ فردی با مصدوميت ناشی از نزاع و درگيری به آمبولانس‌های مستقر در ورزشگاه آزادی مراجعه نکرد.

وی با بيان اينکه ديدار پيروزی و استقلال در مجموع ۴۳ مصدوم داشت، گفت: از اين بين ۴۱ نفر درمان سرپايی شده و دو نفر به علت تشنج و سقوط از پله‌ها به بيمارستان حضرت رسول اکرم (ص) منتقل شدند.

وی افزود: اکثر مصدومان به علت دندان‌درد، سردرد، درد معده در محل درمان شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




معتمدی با بيان اينکه در برگزاری اين بازی ۱۲ آمبولانس، دو اتوبوس آمبولانس و دو موتور آمبولانس برای ارائه خدمات به مصدومان حضور داشتند تصريح کرد: در کل ۴۰ پزشک و پرستار برای درمان مصدومان و خدمات اورژانسی در اين بازی حضور داشتند.

به گفته وی اين بازی مصدومی به علت درگيری و نزاع بين تماشاگران نداشته است.

سرهنگ خانچرلی، معاون عمليات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ که شخصا در استاديوم آزادی حضور داشت نيز از دستگيری ۱۰ تا ۱۵ نفر در ارتباط با بليت فروشی و نزاع‌های دو يا سه نفره بيرون از استاديوم در داربی ۶۸ پايتخت خبر داد.

وی به ايسنا گفت: در اين بازی اصلا دستگيری در ارتباط با درگيری تماشاگران دو تيم نداشتيم و کاملا امنيت در طول بازی برقرار بود.

وی افزود: برابر بازی‌های قبلی تدابير لازم جهت امنيت لازم انديشيده شده بود و در مسير استاديوم، نيروها مستقر و در پاسگاه‌های سيار نيز نيروهای کمکی استقرار يافته بودند تا برخوردهای لازم را با تماشاگرنما صورت گيرد.

خانچرلی تصريح کرد: همچنين يک قاضی در استاديوم جهت رسيدگی به موارد دستگيری حضور داشت.

وی تاکيد کرد: دستگيرشدگان تحويل دادسرا خواهند شد.

مهندس بيژنی، مدير عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران نيز به ايسنا گفت: تماشاچيان داربی پايتخت خساراتی به اتوبوسها وارد نکردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016