چهارشنبه 14 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پرسپوليس فاتح دربی شصت و هشتم: پرسپوليس ۲ ـ استقلال يک، ايلنا

در نيمه دوم و در حالی که هر دو تيم ارائه گر يک بازی پاياپای بودند اين کريم باقری بود که در دقيقه ۸۳ با يک شوت سرکش توانست دروازه استقلال را باز کند تا پرسپوليس برنده اين ديدار حساس و دربس سنتی باشد.


ايلنا: پرسپوليس برنده دربی شصت وهشتم ديدار تيم های استقلال و پرسپوليس شد.
به گزارش ايلنا ، در اين ديدار که از ساعت ۱۴/۳۰ امروز در حضور ۸۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شدپرسپوليس با گلهای هادی نوروزی و کريم باقری در برابر تک گل فرهاد مجيدی توانست استقلال را شکست دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در نيمه اول اين ديدار ابتدا فرهاد مجيدی از روی اشتباه مدافعان ودروازه بان پرسپوليس دروازه پرسپوليس را در دقبيقه ۱۶ باز کرد و اين در حالی بود که استقلال در اين دقايق به مراتب بهتر از پرسپوليس بازی می کرد و پرسپوليسی ها سردرگم و بدون برنامه بودند . ضمن اينکه استقلال با گماردن بازيکنان تهاجمی بيشتر در زمين تمايل بيشتری برای رسيدن به دروازه حريف داشت. در حالی که جريان بازی بعد از گل استقلال به سوی تعادل پيش می رفت هادی نوروزی با استفاده از سانتر زيبای هادی علی عسگر در دقيقه ۳۷ دروازه استقلال را باز کرد تا بازی با نتيجه يک بر يک به پايان برسد. هر چند که در دقيقه ۴۵ ملا محمد می توانست دومين گل پرسپوليس را به ثمر برساند.
در نيمه دوم و در حالی که هر دو تيم ارائه گر يک بازی پاياپای بودند اين کريم باقری بود که در دقيقه ۸۳ با يک شوت سرکش توانست دروازه استقلال را باز کند تا پرسپوليس برنده اين ديدار حساس و دربی سنتی باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016