چهارشنبه 14 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی دايی پس از پيروزی بر استقلال: بايد باچهارگل اختلاف پيروز می شديم، هواداران کمک کنند استقلال بلند شود! مهر

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس پس از پيروزی برابر استقلال ضمن ابراز رضايت از عملکرد شاگردانش در شهرآورد شصت و هشتم گفت: موقعيت ما از حريف بسيار بيشتر بود و اگر از آنها استفاده می کرديم بايد با سه - چهار گل اختلاف استقلال را شکست می داديم.
به گزارش خبرنگار مهر، علی دايی که پس از پيروزی ۲ بر ۱ عصر چهارشنبه تيمش برابر استقلال با خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفتگو می کرد ضمن بيان اين مطلب افزود: در شروع نيمه اول استقلال ۲۰ دقيقه بازی را در اختيار داشت و برخلاف توصيه هايی که به بازيکنان داشتم، ميدان در اختيار حريف بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی ادامه داد: اما در ادامه بازی و خصوص پس از اينکه ما گل اول را دريافت کرديم، بازيکنان خيلی زود به خودشان آمدند و توانستند نبض بازی را در اختيار بگيرند. ما موقعيت های زيادی داشتيم که اگر از آنها استفاده می کرديم قطعا با سه - چهار گل اختلاف استقلال را شکست دهيم.

سرمربی سرخپوشان ادامه داد: البته استقلال هم در اين ديدار فوتبال قابل قبولی را به نمايش گذاشت اما موقعيت هايشان به اندازه پرسپوليس نبود.

علی دايی در ادامه صحبت هايش پيرامون عملکرد تيم استقلال گفت: به هر حال فوتبال باخت و باخت دارد و در اين ديدار پرسپوليس برد. هواداران استقلال بايد صبور باشند و کمک کنند اين تيم پس از شکست برابر پرسپوليس مجددا از جايش بلند شود و در ادامه ليگ عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

وی افزود: بعد از اينکه ما شکست بدی برابر شاهين داشتيم اين هواداران بودند که به ما کمک کردند و دلگرمی دادند که دوباره به شرايط برد برگرديم. هواداران استقلال هم نبايد عليه کادر فنی و مديرعامل باشگاه خود شعار دهند.

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس با بيان اينکه به دلش افتاده بود اين بازی را با پيروزی پشت سرخواهند گذاشت گفت: ما اين پيروزی را از خانم فاطمه زهرا(س) داريم و از همه بازيکنانم به خاطر زحماتی که متحمل شدند تشکر می کنم.

دايی در مورد درگيری حقيقی و رضايی در جريان بازی گفت: اين اتفاقات در فوتبال طبيعی است اما بازيکنان بايد با خويشتن داری بيشتری عمل کنند. حقيقی بازيکن جوان و آينده داری است که بايد خودش را گم نکند و از حاشيه ها دوری کند.

کاپيتان پيشين تيم ملی فوتبال کشورمان در مورد عملکرد کريم باقری و گلی که وارد دروازه استقلال کرد نيز گفتک کريم در اين بازی مثل ساير بازيکنان زحمتش را کشيد و با گلی که به ثمر رساند اين زحمات را تکميل کرد.

علی دايی در پايان گفت: خدا را شکر می کنم که توانستيم با پيروزی در اين ديدار دل هواداران را شاد کنيم و جواب حمايت های هفته های اخير آنها را بدهيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016