شنبه 3 اردیبهشت 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهدی مهدوی‌کيا: استيل‌آذين انتخاب اشتباهی برای من نبود، دير شده اما هنوز به ماندن اميدواريم، مهر

کاپيتان تيم فوتبال استيل‌آذين با ابراز اميدواری از اينکه اين تيم با موفقيت در سه ديدار پايانی ليگ بتواند سهميه‌اش در ليگ برتر را حفظ کند،گفت: حضورم در استيل آذين و انتخاب اين تيم اشتباه نبود.
به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهدوی‌کيا پس از تساوی اين تيم برابر راه‌آهن ضمن بيان مطلب فوق گفت: ما در اين بازی عملکرد خوبی داشتيم، گرچه در نيمه نخست به دليل ناهماهنگی دو گل خورديم اما در نيمه دوم به مراتب بهتر از حريف بوديم و توانستيم ضمن جبران گل‌های خورده، فرصت‌هايی را هم برای رسيدن به گل پيروزی بدست آوريم که متاسفانه آنها را از دست داديم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی با بيان اينکه اخراج بازيکنان راه‌آهن صحيح بود زيرا آنها در جريان بازی بی احتياطی کردند، تاکيد کرد: در اين فصل مشکلات زيادی داشتيم که ناهماهنگی بازيکنان جديد، تغييرات مربيان و مسائل ديگر باعث شد در نتيجه گيری مطلوب ناموفق باشيم، گرچه از تيم ما انتظار بيشتری می‌رفت.

کاپيتان تيم فوتبال استيل آذين در مورد اينکه هنوز اميدوار است اين تيم در ليگ برتر بماند، تاکيد کرد: کارمان خيلی سخت است و شايد کمی هم دير شده باشد اما ما سه بازی ديگر پيش رو داريم که در صورت پيروزی در هر سه ديدار می‌توانيم برای بقا در ليگ برتر اميدوار باشيم. در فوتبال همه چيز ممکن است و نبايد نااميد شويم.

مهدوی‌کيا در پاسخ به اين سوال که از انتخاب استيل آذين ناراحت نيست؟، اظهار داشت: قطعا انتخاب اشتباه و بدی نبود و من با کمال ميل به اين تيم آمدم و از اين موضوع هم خوشحالم. البته دوست دارم فوتبالم را در پرسپوليس تمام کنم زيرا می‌خواهم محبت‌های هواداران آن را جبران کنم.

وی در پاسخ به اين سوال که آيا دريافتی بازيکنان در ايران منطقی است؟، افزود: مبالغی که در فوتبال ما رد و بدل می‌شود از آنچه در فوتبال دنيا وجود دارد، ناچيزتر است اما در مقايسه با امکانات، ورزشگاه‌ها و برنامه‌ريزی‌ها، قطعا با هم متفاوت است.

کاپيتان تيم فوتبال استيل آذين گفت: فوتبال ما حرفه‌ای است اما اميدوارم سال به سال وضعيت بهتر شده تا ديگر شاهد بروز مشکلات موجود در آينده فوتبال نباشيم.

ديدار تيم‌های فوتبال استيل آذين و راه‍‌آهن شهرری در هفته سی و يکم رقابت‌های ليگ برتر باشگاه‌های کشور که عصر جمعه در ورزشگاه دستگردی برگزار شد، با تساوی ۲ بر ۲ به پايان رسيد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016