پنجشنبه 19 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تيم فوتبال استيل آذين به استان سمنان می‌رود، وداع يک تيم ديگر با تهران، مهر

اعلام آمادگی حسين هدايتی برای انتقال تيم فوتبال استيل آذين به استانی غير از تهران در نهايت منجر به توافق وی با مسئولان استان سمنان برای حضور سرخپوشان تهرانی در اين استان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از آنکه حسين هدايتی روز دوشنبه رسما برای انتقال تيم فوتبال استيل آذين اعلام آمادگی کرد و از توافق نسبی برای منتقل شدن اين تيم به يکی از استان‌های سمنان، کرمانشاه و غرب مازندران خبر داد، امروز پنجشنبه در نشستی بين مالک باشگاه استيل آذين و استاندار و مسئولان استان سمنان، طرفين برای انتقال اين تيم به سمنان به توافق رسيدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




حسين هدايتی، مالک باشگاه استيل آذين امروز پنجشنبه در نشست با مسئولان استان سمنان در خصوص چگونگی انتقال تيم فوتبال اين باشگاه به بحث و گفتگو پرداخت. در پايان اين نشست طرفين برای منتقل شدن تيم فوتبال استيل آذين به استان سمنان به توافق رسيدند و قرار است از فصل آينده تيم استيل آذين با پسوند سمنان در ليگ دسته اول حضور يابد.

اين انتقال در حالی صورت می گيرد که کماکان حسين هدايتی مالک باشگاه استيل آذين خواهد بود و براساس توافق صورت گرفته قرار است پشتيبانی و تامين امکانات سخت افزاری اين تيم توسط مسئولان استان سمنان انجام شود.

باشگاه استيل آذين که نزديک به پنج سال از عمر فعاليتش در فوتبال ايران می گذرد، طی دو فصل گذشته در ليگ برتر ايران بازی کرد اما در پايان فصل دهم با ايستادن در رتبه نازل هجدهم جدول به ليگ دسته اول سقوط کرد.

همچنين از باشگاه استيل آذين خبر می رسد، سعيد آذری، مديرعامل پيشين باشگاه‌های نساجی قائمشهر و ذوب آهن اصفهان گزينه پيشنهادی هدايتی به مسئولان استان سمنان برای مديرعاملی اين باشگاه است.

اين انتقال در حالی صورت می گيرد که روز گذشته رسما تيم فوتبال نفت تهران به استان مرکزی واگذار شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016