پنجشنبه 20 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علي كريمي: بازوبند كاپيتاني فقط پنج گرم وزن دارد، ایسنا

علي كريمي مي گويد شعارهاي انتقادي هواداران پرسپوليس ارتباطي با علي دايي ندارد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس پيش از ديدار اين تيم مقابل شهرداري تبريز در هفته سوم ليگ برتر درباره اين پرسش كه اخيرا مصاحبه‌هايي از شما چاپ شده كه طي آن از بازي خود در پست هافبك دفاعي اظهار ناراحتي كرده‌ايد؟ گفت: نمي دانم كه كدام روزنامه اين مصاحبه را چاپ كرده، اما متاسفانه اين موضوع تبديل به يك كار طبيعي در فوتبال ما شده است و مصاحبه‌هاي خيلي زيادي چاپ مي‌شود. من درباره اين موضوع با سايت شخصي‌ام صحبت كرده‌ام و غير از آن هم با رسانه ديگري مصاحبه نكردم.

كريمي در پاسخ به اين سوال كه آيا در دو هفته اخير از عملكرد خود راضي است يا خير، گفت: نه من و نه ساير بازيكنان پرسپوليس نبايد از عملكرد خود در اين دو هفته راضي باشيم، چرا كه نتايج در شان پرسپوليس نبوده است، اميدوارم با برد مقابل شهرداري تبريز نتايج دو هفته اخير را جبران كنيم، هر چند كه كار آساني هم نداريم و در ليگ همه تيم‌ها قوي هستند.

وي درباره اين موضوع كه چقدر سعي مي‌كند روحيه خود را به ديگر بازيكنان هم انتقال دهد، گفت: من هميشه سعي مي‌كنم براي تيمم موثر باشم و بازي خوبي انجام دهم. طبيعتا كاپيتاني وظيفه من را خيلي سنگين مي‌كند، اما اين بستگي به بازيكنان دارد كه از روش من استفاده كنند يا خير و من هم هيچ وقت ديگران را وادار نمي كنم كه مانند من باشند. آن‌ها خودشان مي دانند كه بايد چه كاري انجام دهند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




علي كريمي با اشاره به بحث كاپيتاني پرسپوليس ادامه داد: فكر نمي كنم كاپيتاني آنقدر ارزش داشته باشد كه بخواهيم براي يك تيم حاشيه درست كنيم. اين بازوبند كمتر از پنج گرم وزن دارد و حتي در تيم ملي هم مانند تيم‌هاي باشگاهي روي آن مانور داده‌اند. اين كه چه بازيكني كاپيتان باشد، به سرمربي تيم بر مي‌گردد كه فكر مي‌كند يك بازيكن مي‌تواند تفكراتش را در زمين پياده كند. من در حضور استيلي به او مي گويم كه هيچ حساسيتي روي كاپيتان شدن ندارم و اگر هم همين الان بازوبند را به يك بازيكن ديگر بدهند، صحبتي نمي كنم.

كاپيتان پرسپوليس در ادامه در پاسخ به اين پرسش كه برخي‌ها شعارهاي هواداران پرسپوليس را در دو بازي اخير را به علي دايي منتسب كرده‌اند گفت: متاسفانه يكسري افراد اين شعارها را به دايي منتسب كرده‌اند، اما فكر نمي كنم كه دايي چنين شخصيتي داشته باشد. متاسفانه وقتي بعضي از ما مي‌خواهيم حرف خود را به كرسي بنشانيم با استفاده از افرادي كه الان در پرسپوليس پست دارند، از اين حربه استفاده مي‌كنيم. البته تعداد آن هواداراني كه عليه ما شعار دادند، خيلي محدود است و حتي پس از اين كه ما در بازي ملوان گل مساوي را به ثمر رسانديم، ورزشگاه يكصدا ما را تشويق كرد، اما هواداران ما بايد بيشتر صبر كنند. من به عنوان يك دوست و يك برادر كوچك‌تر به آن‌ها توصيه مي‌كنم كه بيشتر صبر كنند،‌ ما امسال بازيكنان و كادر فني خوبي داريم و اميدوارم كه روند بردهايمان از بازي شهرداري تبريز آغاز شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016