پنجشنبه 20 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تيم ملی واليبال جوانان ايران در مسابقات جهانی ششم شد، ايلنا

تيم ملی واليبال ايران با قبول شکست برابر ميزبان مسابقات عنوان ششمی رقابت‌های جهانی را از آن خود کرد.


ايلنا: تيم ملی واليبال ايران با قبول شکست برابر ميزبان مسابقات عنوان ششمی رقابت‌های جهانی را از آن خود کرد.
به گزارش ايلنا، در شصت و دومين ديدار رقابت های واليبال قهرمانی جوانان جهان در برزيل، امروز تيم های ملی جوانان ايران و برزيل برای کسب مقام پنجمی اين رقابت ها به مصاف يکديگر رفتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در گيم اول اين ديدار تيم ايران با ترکيب حسينی پويا، سال افزون، فياضی، غفور، دهنوی و شيرود به ميدان رفت که برخلاف تعويض هايی که ست کوويچ، سرمربی صرب تيم ايران در اين گيم انجام داد، اين ميزبان (برزيل) بود که توانست ۲۵ بر ۲۲ پيروز شود.
در گيم دوم سرمربی تيم ملی ايران با تغيير تاکتيک و ترکيب تيمی، ميرزا جانپور و تاروردی را به جای شيرود و فياضی به ميدان فرستاد که اين تغييرات موجب پيروزی جوانان ايران با حساب ۲۵ بر ۲۰ در اين گيم شد و گيم سوم را هم تيم ملی ايران با حساب ۲۵ بر ۱۹ به سود خود رقم زد.
در گيم چهارم برزيلی ها که چيزی برای از دست دادن نداشتند با تمام وجود به ميدان آمدند تا از حداقل شانس و حداکثر توان خود برای کسب مقام پنجمی رقابت ها استفاده کنند و در رقابتی نزديک موفق شدند ۲۵ بر ۲۲ پيروز اين گيم شوند تا بازی به گيم پنجم کشيده شود.
دو تيم که در صورت کمی خوش اقبالی جزو چهار تيم برتر جهان می شدند گيم پنجم را آغاز کردند. برزيل با سرمايه گذاری قابل توجه و با بازی های تدارکاتی بسيار خوب عزم خود را برای قهرمانی اين رقابت ها جزم کرده بود و در سوی ديگر ايرانی که هرچند بازی های تدارکاتی زيادی نداشت، اما با داشتن بازيکنان با تجربه و خوبی چون غفور، دهنوی، ميرزا جانپور و... لياقت خود را تصاحب يکی از سکوهای جهانی می‌ديد.
تيم ايران بازی را با ترکيب حسينی پويا، دهنوی، ميرزاجانپور، غفور، تاروردی زاده، باقر پور و سال افزون آغاز کرد، اما اين بار ۱۵ بر ۱۰ مغلوب حريف خود شد و در رده ششم قرار گرفت و برزيل پنجم شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016