پنجشنبه 7 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شب تلخ برای فوتبال ایران، مهر

تیم فوتبال سپاهان ایران در حالی برابر السد در قطر به پیروزی دست یافت که با توجه به شکست 3 بر صفر در بازی رفت با رای AFC فعلا از دور مسابقات کنار رفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال السد قطر و سپاهان ایران در چارچوب دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا امشب برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری 2 بر یک تیم فوتبال سپاهان ایران به پایان رسید اما در مجموع دو دیدار رفت و برگشت تیم السد قطر با پیروزی 4 بر 2 راهی مرحله نیمه نهایی این مسابقات شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در این دیدار که با قضاوت "نیشیمورا"ی ژاپنی در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه برگزار شد، عماد محمدرضا (7) و حسن اشجاری (26) برای سپاهان گل زدند و مامادو نیانگ(85) تک گل السد را به ثمر رساند. عبدالله کانی از اتیم السد قطر و هادی جعفری، مهدی سیدصالحی و مهدی نصیری از تیم سپاهان بازیکنان اخطاری این دیدار بودند.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان که بازی رفت را با نتیجه یک بر صفر به پایان رسانده بود، به خاطر استفاده از رحمان احمدی بازیکن دو اخطاره، با رای AFC در آن مسابقه با نتیجه 3 بر صفر بازنده شد. البته مسئولان این باشگاه به رای AFC اعتراض کردند و باید منتظر ماند که نتیجه این اعتراض مشخص شود.

البته با نتیجه این بازی تیم فوتبال سپاهان اصفهان از دور مسابقات کنار رفت و پس از ذوب‌آهن اصفهان دومین نماینده کشورمان بود که از گردونه رقابت‌ها کنار رفت و شب تلخی را برای فوتبال باشگاهی کشورمان در قاره کهن رقم زد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016