شنبه 9 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قلعه نويی سرمربی تراکتورسازی: آقايان می خواهند با من تسويه حساب کنند، گناه هواداران چيست، مهر

سرمربی تيم فوتبال تراکتورسازی تبريز با بيان اينکه برخی‌ها می‌خواهند با او تسويه حساب کنند گفت: در اين ميان گناه هواداران تراکتورسازی چيست که مورد ظلم قرار گرفته‌اند.


امير قلعه نويی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد ديدار تيم‌های فوتبال تراکتورسازی و مس کرمان گفت: دست تک تک بازيکنانم را می‌بوسم که مردانه بازی کردند و ثابت کردند عزت و ذلت دست خداست و آقايان هر کاری دل‌شان می‌خواهد، انجام دهند.

وی در خصوص مشکلات داوری که در اين مدت برای تيم تراکتورسازی به وجود آمده است، اظهار داشت: از آقای عباسی وزير ورزش و جوانان خواهش می‌کنم به داد اين تيم و هوادارانش برسند. اينها با قلعه‌نويی در حال تسويه حساب کردن هستند، گناه اين هواداران چيست که مورد ظلم قرار گرفته‌اند؟!



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سرمربی تيم فوتبال تراکتورسازی در ادامه در خصوص اتفاقاتی که با ادعای حميد غمزه کمک داور بازی اين تيم برابر نفت تهران در پمپ بنزين اطراف شهر تبريز رخ داد، با کنايه افزود: با اين روش که آقايان پيش گرفته‌اند به جای پيشرفت، پسرفت می‌کنيم. به نيروی انتظامی سفارش کرده‌ام بعد از بازی مراقب پمپ بنزين‌ها هم باشند!

وی در مورد پيروزی تيمش برابر مس کرمان تاکيد کرد: بعد از اين بازی خوب به بلاژويج گفتم شاگرد شما هستم و در اين مسابقه درس پس دادم. ما شروع خوبی داشتيم و توانستيم گل اول را بزنيم اما روی يک اشتباه فردی که منجر به پنالتی شد، گل خورديم و بابت اين گل از اميرحسين صادقی گلايه دارم. قبل از بازی به بازيکنانم گفتم داور هر سوتی که زد، به تصميم وی اعتراض نکنند زيرا تصميم داور ديگر بر نمی‌گردد.

قلعه‌نويی ادامه داد: اميرحسين صادقی نبايد اخراج می‌شد زيرا با ۱۰ نفره شدن مجبور شديم تاکتيک تيم را عوض کنيم. در نيمه دوم تيم مس ما را تحت فشار قرار داده بود و سه موقعيت خوب گلزنی هم داشت اما با اين وجود ما تنها به فکر دفاع کردن نبوديم و حتی يک موقعيت خوب نيز به دست آورديم که می‌توانستيم گل چهارم را هم بزنيم.

وی در مورد صحنه پنالتی اول اظهار داشت: مصطفی اکرامی را خيلی دوست دارم، او بعد از بازی قسم خورد توپ در آن صحنه‌ای که منجر به پنالتی تيم فوتبال تراکتورسازی شد، به هيچ وجه به دستش نخورده است. البته اين نکته را بايد بگويم فغانی داور بسيار خوبی است و من هم خودش و هم پدرش را می‌شناسم. مطمئنم که او بدون هيچ گونه ذهنيتی اين بازی را سوت زد.

سرمربی تيم فوتبال تراکتورسازی در پايان گفت: با توجه به اينکه يک بازيکن کمتر داشتيم، سعی کرديم در نيمه دوم با ترکيب ۱-۴-۴ بازی کنيم. در اين شرايط بيشتر مرکز زمين را پوشش داديم تا توپ و ميدان را در اختيار حريف نگذاريم. در مجموع مستحق پيروزی در اين بازی بوديم و حتی می‌توانستيم با وجود ۱۰ نفره شدن گل چهارم را هم بزنيم.

ديدار تيم‌های فوتبال تراکتورسازی تبريز و مس کرمان از هفته نهم رقابت‌های ليگ برتر که جمعه شب در ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز برگزار شد، با برتری ۳ بر يک تيم تراکتورسازی به پايان رسيد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016