شنبه 9 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرمربي تيم ملي كاراته: ورزشكار من نبايد موهايش را اتو بكشد و ژل بزند، ایسنا

سرمربي تيم ملي كاراته جوانان و اميد ايران كه در ماه‌هاي گذشته حواشي بسيار زيادي را تجربه كرده معتقد است كه اگر اتفاق خاصي نيفتد اين تيم مي‌تواند در مسابقه‌هاي قهرماني جهان در مالزي نتيجه‌ خوبي كسب كند.

عليرضا كتيرايي در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: ملي پوشان هم اكنون شرايط خوبي دارند و به خوبي آنچه طراحي شده است را انجام مي‌دهند. با توجه به شناختي كه از ملي پوشان خودمان و حريفان آن‌ها دارم اگر مشكلي پيش نيايد در مالزي نتيجه‌ خوبي مي‌گيريم.

وي با اشاره به اين كه تيم ملي كاراته يك هفته زودتر به مالزي مي‌رود تا با شرايط آنجا آشنا شود، افزود: بر اساس هماهنگي خوبي كه فدراسيون انجام داده است، سيزدهم مهر به مالزي مي رويم تا در فاصله يك هفته مانده به شروع رقابت‌ها از لحاظ آب و هوايي منطبق شويم. اين كاري كه فدراسيون انجام داده شرايط ما را بهتر مي‌كند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سرمربي تيم ملي كاراته جوانان و اميد ايران در پاسخ به اين سوال كه چرا در تيم ملي زير 21 سال دو ملي پوشي كه يك ماه قبل از اردوها كناره گيري كرده بودند، حضور دارند، گفت: اين ملي پوشان فريب ديگران را خورده بودند و تحت تاثير قرار گرفته بودند. آن‌ها بازيكنان خوبي هستند و وقتي ديدم شرايط اين طور است، از رييس فدراسيون خواستم كه آن‌ها را به تيم ملي باز گرداند. اين ملي پوشان در مسابقه‌هاي انتخابي مبارزات خوبي داشتند و با تصميم من به اردوها بازگشتند.

وي ادامه داد: حدود يك ماه قبل كه حواشي در تيم ملي به اوج خود رسيد و وقتي اين ملي پوشان از اردوها كناره گيري كردند، آمادگي لازم را نداشتند تا از آن‌ها استفاده كنند. البته خود آن‌ها هم مقصر هستند، چرا كه بازيكن تنها بايد تمرين كند تا موفق شود و كاري نداشته باشد كه چه كسي سرمربي است. اين ملي پوشان از لحاظ روحي هم به ريخته بودند و هيچ تمركزي نداشتند.

كتيرايي در پاسخ به اين سوال كه يك ماه قبل اين ملي پوشان انتقاد كرده بودند كه شما به آن‌ها گفته ايد كه بايد موهايشان را از ته بتراشند، گفت: نگفته‌ام كچل كنند، بلكه گفتم با ماشين چهار بزنند. مگر اين بد است. به آن‌ها گفتم چون شما الگو هستيد و بقيه از شما ياد مي‌گيرند بايد هماهنگ باشيد و وقتي همه تيم شامل جوانان و اميد موهايشان را كوتاه كرده‌اند، چرا تيم زير 21 سال نبايد اين كار را كند.

وي افزود: دوست ندارم ملي پوشي در تيمم باشد كه دو ساعت ابتداي روز را جلوي آينه بايستد و به موهايش ژل بزند و اتو بكشد. كسي كه مي‌خواهد مدال جهاني بگيرد، بايد از همه لحاظ الگو باشد.

سرمربي تيم ملي كاراته جوانان و اميد ايران با تاكيد بر اين كه ملي پوشان ممنوع المصاحبه هستند، گفت: اين كار را كرده‌ام تا آن‌ها همه فكرشان را معطوف تمرينات كنند كه خوشبختانه همه آن را پذيرفتند و موبايل‌هايشان خاموش است. تمام اين كارها را براي آن انجام مي دهم كه ملي پوشان راحت‌تر باشند.

وي در مورد اين انتقاد كه گفته مي‌شد او هيچ اعتقادي به بدنسازي در تيم ملي ندارد، گفت: جواب اين انتقاد را اين گونه مي دهم كه دكتر صدري هم اكنون به عنوان مربي بدنساز در تيم ملي كار مي‌كند و هيچ دخالتي در كار او ندارم، چطور مي‌شود، مربي بدنساز بياورم و اعتقادي به بدنسازي نداشته باشم.

كتيرايي يادآور شد: در دوره قبل به اين دليل مي گفتم به بدنسازي كاري ندارم، چرا كه مربي بدنسازي در تيم بود كه اصلا او را نمي‌شناختم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016