شنبه 16 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

درخواست ایران برای میزبانی فوتبال نوجوانان و جوانان آسیا، مهر

کمیته سازماندهی رقابت‌های فوتبال پایه آسیا از درخواست رسمی فدراسیون فوتبال ایران برای میزبانی مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین نشست کمیته سازماندهی رقابت‌های فوتبال پایه آسیا برای دوره‌های زمانی 2011 تا 2015 با ریاست "زائو زائو" در میانمار برگزار شد. در این نشت "زائو زائو"ی میانماری گفت:" در این زمان باید بیشتر کار کنیم تا به فوتبال آسیا کمک کرده و بتوانیم با رشد بیشتر فنی و کیفی در رده‌های جوانان و نوجوانان، در نهایت در مسابقات قهرمانی زیر 17 سال و زیر 20 سال جهان به عنوان قهرمانی دست یابیم."

وی اضافه کرد:" برای آینده کار توسعه فوتبال در سطح رقابت‌های نوجوانان و جوانان آسیا نیاز به اقدامات جدی است که در این بین همه اعضا باید برای پیشرفت فوتبال در این بخش کار کنیم."

در ادامه این نشست ژان جی فنگ نایب رئیس ارشد AFC در خصوص اهمیت تقویت بنیادین فوتبال آسیا اظهار داشت:" باید برای پیشرفت در این بخش، به سختی کارمان را دنبال کنیم. AFC امیدوار است در آینده نزدیک شاهد این توسعه در فوتبال آسیا باشیم و به نسل جوان بیش از گذشته اهمیت دهیم."

در این نشست همچنین اعلام شد فدراسیون‌های فوتبال ایران، ازبکستان، بنگلادش، امارات و فلسطین علاقمندی خود را برای میزبان مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در سال 2012 اعلام کردند. همچنین کشورهای ایران و فلسطین هم به جمع کشورهایی که درخواست میزبانی رقابت‌‎های قهرمانی نوجوانان آسیا در سال 2010 را مطرح کرده بودند، اضافه شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




طبق اعلام کمیته سازماندهی رقابت‌های فوتبال پایه آسیا، میزبانان مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در سال 2012، در تاریخ 21 نوامبر(30 آبان‌ماه 1390) بصورت رسمی اعلام خواهد شد.

اعضای حاضر در این نشست همچنین به مبارزه دقیق‌تر با بحث صغرسن در فوتبال آسیا اشاره کرده و بر تشخیص سن واقعی بازیکنان از طریق آزمایش عکسبرداری تاکید کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016