شنبه 16 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رييس فدراسيون كاراته: مخالفان معني سقوط را بگويند تا ما هم بدانيم، ایرنا

رييس فدراسيون كاراته در خصوص انتقاد برخي ها مبني بر سقوط اين رشته ورزشي، گفت:‌ مخالفان و دوستاني كه ادعا مي كنند دلسوز كاراته هستند، معني سقوط را بگويند تا ما هم بدانيم.

'سيد عباس احمدپناهي' روز شنبه در گفت وگو با ايرنا، خاطرنشان كرد: تيم جوانان و اميد ايران پس از 30 سال در رقابت هاي آسيايي به عنوان قهرماني رسيد، در بازي هاي آسيايي گوانگ جو از چهار شانس به دو مدال طلا رسيديم، كرسي هيات رئيسه آسيايي را كسب كرده و مجوز حجاب بانوان را گرفتيم و سبك هاي كاراته را از 87 به 42 رسانديم كه اين موفقيت ها در نظر برخي دوستان سقوط ديده مي شود.
وي افزود: متاسفانه در همين شش ماه اخير با حاشيه سازي هاي مختلف به خصوص براي من، مشكلاتي را به وجود آوردند تا در برنامه ها و حركت روبه جلوي كاراته خلل ايجاد شود.

رييس فدراسيون كاراته با انتقاد از افرادي كه خود را دلسوز كاراته مي دانند، عنوان كرد: كاراته ايران حتي زماني كه در مارسي قهرمان جهان شد به دليل عدم ثبات مديرت و تغييرات پياپي در دوره هاي بعدي با افت زياد مواجه شد كه اين مساله هم بر اثر حاشيه هاي موجود بود.

وي افزود: ما برنامه ريزي اصولي را در كاراته آغاز كرده و در مسابقات مختلف به مدال و موفقيت مي رسيم و نبايد برخي دوستان با حاشيه سازي به دنبال منافع شخصي خود بوده و به كاراته كشور آسيب بزنند.
وي در خصوص شرايط تيم هاي جوانان و اميد ايران درآستانه مسابقات جهاني مالزي اظهار داشت: اين تيم ها به دليل در پيش داشتين مسابقات آسيايي و جهاني از فروردين ماه تمرينات خود را آغاز كرده و پيكارهاي آسيايي چين، كاپ جهاني يونان و تورنمنت تركيه را با نتايج نسبتا مناسب پشت سر گذاشتند.
رييس فدراسيون كاراته گفت: مسوولان فدراسيون و كادر فني تمام توان خود را به كار بسته اند تا تيم خوبي براي حضور در مسابقات جهاني مالزي تشكيل شود.

وي در پاسخ به اين سوال كه چه انتظاري از اين تيم ها در مسابقات مالزي دارد، افزود: هرچند در دوره گذشته در مراكش هفت مدال كسب كرديم اما ديگر كشورها نيز نشسته نبودند تا تيم ايران بازهم مدال ها را براي خود كسب كند، ضمن اينكه آنها حاشيه ها و مشكلات ما را ندارند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




پناهي با اشاره به نوسان كاراته ايران در چند سال اخير گفت: يكدوره قهرمان مي شويم اما در دوره بعدي چند پله سقوط مي كنيم و دليل آنهم حاشيه سازي و عدم ثبات مديريتي است كه اجازه برنامه ريزي اصولي را نمي دهد.

وي افزود: تيم هاي آسيايي با استخدام مربيان ايراني و ژاپني پيشرفت قابل ملاحظه اي داشته اند و اين مساله نشان مي دهد كه كاراته در تمام كشورها در حال گسترش است و ديگر تنها چد كشور خاص مدعي نيستند.

پناهي در پايان گفت: افرادي كه مدعي دلسوزي در كاراته هستند به جاي حاشيه سازي به فدراسيوت راه كار ارائه كرده و مسوولان را در مسير برنامه ريزي و موفقيت ياري دهند و چنانچه اين مساله هم براي آنان سخت است حداقل از حاشيه سازي هاي مختلف بپرهيزند تا اين رشته راه موفقيت خود را دنبال كند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016